Sa wreszcie GRZYBY!

1. Data: 2000-07-17 12:20:37

Temat: Sa wreszcie GRZYBY!
Od: d...@p...pl (Daniel Walas) szukaj wiadomości tego autora

Widzialem na trasie kozienickiej - lubianki pelne prawdziwkow. W
sobote organizuje ekspedeycje, z ktorej zdam relacje.
Pozdrawiam
Daniel Walas
d...@p...pl www.pilot-f.pl

1. Data: 2000-07-17 12:37:29

Temat: Odp: Sa wreszcie GRZYBY!
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam wczoraj pod Warszawa w okolicach Celestynowa. Znalazlam 2 prawdziwki i
jednego kozaka wszysko bardzo robaczywe. Ale po tych ostatnich deszczach
moze sie cos pokaze. Pozdrawiam - Agnieszka

Użytkownik Daniel Walas <d...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-07-17 16:49:50

Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <A...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d6Dc5.10629$p...@n...tpnet.pl...
> [...]
> moze sie cos pokaze. Pozdrawiam - Agnieszka
>
> Na Roztoczu w każdej ilości, gatunki do wyboru. Przywoizłam ponad 15 kg,
więcej i tek bym nie przerobiła.

Natalia

1. Data: 2000-07-18 05:52:03

Od: "Anna Górska" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzybków u mnie gdzie mieszkam pod dostatkiem.
W szczególności prawdziwków, podgrzybków i kani. Prawdziwki suszę, będą do
bigosu, podgrzybki obgotowuję i będą do farszu na pierogi i krokiety a kanie
smażę jak schabowe i jest pyszna kolacja lub suszę i mam do sosu.

--
Ze szczerymi pozdrowieniami
Ania :-)))

1. Data: 2000-07-18 09:37:38

Temat: Re: Sa wreszcie GRZYBY!
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednego kozaka wszysko bardzo robaczywe. Ale po tych ostatnich deszczach
> moze sie cos pokaze. Pozdrawiam - Agnieszka

A na dzialce moich rodzicow (Blazejewko k. Kornika) wyrosly maslaki :) Ale
jakie! Nikt ich nie napastuje, wiec najwieksza sztuka ma tak na oko 30 cm.
srednicy. A zdrowe jak byki.

Jader

1. Data: 2000-07-18 19:38:22

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

A moglabys powiedziec, gdzie mieszkasz??????
Ella

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-07-18 20:32:20

Od: "Janusz M. Kamiński" <j...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Górska" <a...@e...com.pl> wrote in message
> [...]
kanie
> smażę jak schabowe i jest pyszna kolacja lub suszę i mam do sosu.

Aniu - powiedz gdzie mieszkasz, bo to co podalas, to ambrozja dla
podniebienia ;)))))))

Janusz M. Kaminski GSM News
GSM: +48 601 866 133 j...@w...pdi.net
ICQ: 12706371 j...@e...pl
Lista Videoradarow: http://www.waw.pdi.net/~jmk
============ http://www.zrobmytaniej.w.pl ==============

1. Data: 2000-07-18 22:38:39

Od: grzegorz bechcicki <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedz gdzie mieszkasz b u mnie niema nic a nic
g...@p...wp.pl

1. Data: 2000-07-19 12:15:04

Od: "Anna Górska" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moglabys powiedziec, gdzie mieszkasz??????
> Ella

Mieszkam w woj.lubuskim-niedaleko Sławy Śl. w leśniczówce "Polanica".

Ania

1. Data: 2000-07-19 19:44:21

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Janusz M. Kamiński" <j...@w...pdi.net> wrote:

>Aniu - powiedz gdzie mieszkasz, bo to co podalas, to ambrozja dla
>podniebienia ;)))))))

A co? Dobrych grzybkow Ci sie Januszku zachcialo :-)))))

Pozdrawiam.

Lechu

kartacze
szczyt nudy?