Pomysl na "rewanzowa" kolacje ...

1. Data: 2000-07-17 12:33:37

Temat: Pomysl na "rewanzowa" kolacje ...
Od: "bb" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozpisujac sie:
Nie mam grilla a wymyslilam szaszlyki (miesko:kurczak i boczek wedzony,
warzywa i przyprawy: jeszcze dopasuje). Jak by tu je spreparowac
najefektowniej w piekarniku ? Co podac zamiast pieczywa do wyzej
wspomnianych ? Mam wizję taką: faslolka szparagowa lub kalafior z wody
ewentualnie pieczone ziemniaczki ... Moze jakis sos na zimno lub na goraco
... Moze cos jeszcze podrzucicie szanowni kucharze i kucharki ?

Deser mam zaplanowany: ciasto ucierane z wisniami.
Pozdrawiam BaskaB.

1. Data: 2000-07-18 06:18:51

Temat: Re: Pomysl na "rewanzowa" kolacje ...
Od: c...@a...net.pl (MarCel) szukaj wiadomości tego autora

podałem jakiś czas temu przepis na dobre jedzonko z indyka.Może być zamiast
tego pierś z ptaka zwanego potocznie kurczakiem,na patyki nadziej
mięsko,boczek,cebulkę i nie piecz w piekarniku bo wyschnie na
wiórek.normalnie na patelni na dużym oleju(tylko nie za dużo) kładziesz po
4 patyki na patelnię,smażysz ok. 10-15 min.(aż się zrumieni) a do tego tylko
fasolka z bułeczką,pomidorki (cząstki) pieczarki mocno
podsmażone.Szaszłyczki położyć najlepiej na ugotowanym na sypko ryżu(na
środku)
c...@a...net.pl

--
----
Serwery WWW, konta e-mail
LETNIA PROMOCJA, dodatkowe konto e-mail 25 MB, GRATIS
Zapraszamy - AlphaNet http://alpha.pl
----

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-07-24 22:11:46

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Deser mam zaplanowany: ciasto ucierane z wisniami.
To jak już utrzesz ciasto, to utrzyj sie razem znim :)

ostry

1. Data: 2000-07-25 07:04:35

Od: "bb" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ostry

Zapomnial przedmowca dodac: Ale jestem dowcipny ;-P. A kogos denerwowaly
glupie posty... Chyba sie dolacze ... do zdenerwowanych.

1. Data: 2000-07-25 08:32:13

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżby zareagował właściciel kont liczby co najmniej 44 ???

--
Lilly was here

1. Data: 2000-07-25 10:59:57

Od: "bb" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze by tak niestrudzony_tropiciel_kont_na_onecie sie w koncu &^$%###$^%@^
??? Moze moj post nie byl w temacie grupy ? Jakos niektorzy zadaja sobie
trod i odpowiadaja i chwala im za to, bo nastepnym razem z rady dot. tych
szaszlykow skorzystam, bo w piekarniku wyszly suche jak nieszczescie i gdyby
nie sos, to bylyby malo ciekawe. Cenie przedmowce za kulinarne umiejetnosci,
ale gdyby jeszcze rownie wyski poziom reprezenowala jego kultura osobista,
cenilabym jeszcze bardziej. Zycze taaaakiej frajdy z odpowiadania na
naprawde przypadkowe i glupie posty. I odpowiadaj wasc, jezeli naprawde
jakas cieta riposte sobie wyimaginujesz. Z mojej strony koniec tematu. Nie
pozdrawiam.

Sa wreszcie GRZYBY!
kartacze
szczyt nudy?