Cos sie musi robic...

1. Data: 2000-05-08 16:30:32

Temat: Cos sie musi robic...
Od: "Paker" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Post jest odpowiedzia na zalosc Mae (onej czy onego?).
Czasami zdarza sie pytanie psychologiczne (ostatnio czesciej psychiatryczne
:))),
ale duzo jest tez zalosnych tresci typu: "wujkojebca hihi :]". Rozumiem, ze
nie
kazdy ma wielu znajomych, ktorym moze sie pozwierzac, ale zwierzajcie sie
albo na privach albo na grupach do tego przeznaczonych. To nie zaden telefon
zaufania, trzymajcie sie wiec jakis zasad i mowcie tu o rzeczach zwiazanych
z psychologia, bo lepiej zeby sie pojawil jeden zwiazany z nazwa grupy post,
raz na 2 dni, niz 12 postow dziennie, traktujacych o jakis pierdolach.
Najgorsze jest to, ze glupawe watki zostaja podtrzymywane przez innych
grupowiczow. Robi sie bledne kolo i cala stuknieta rodzinka jest szczesliwa,
bo
ma o czym se pogadac.

1. Data: 2000-05-08 16:43:08

Temat: Re: Cos sie musi robic...
Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram
Mae - młoda kobieta - studentka

1. Data: 2000-05-08 17:55:25

Temat: Odp: Cos sie musi robic...
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mae <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8f6qej$873$...@s...atcom.net.pl...
> Popieram
> Mae - młoda kobieta - studentka

Wczoraj narzekałaś , dzisiaj narzekasz , a od ciebie psychologicznego tematu
jak nie było tak nie ma ... najpierw chyba trzeba to zmienić ...
Kinga

1. Data: 2000-05-09 11:21:07

Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tu się mylisz było ode mnie mnóstwo psychologicznych tematow, ale miałam
wówczas inny nick. Ale teraz w moim życiu nastąpiło tyle zmian ( przede
wszystkim praca z dziećmi z zaburzeniami emocjonalnymi), że mam mniej czasu
na myślenie o różnych innych rzeczach. Wolę też rozmowy na privie niż tutaj.
Nawet się z tego cieszę bo ta praca jest tym na co czekałam przez całe
studia
i w dużym stopniu je zmieniła.
:-)))))))))))))
Mae

1. Data: 2000-05-09 11:32:28

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moze nie powinnam sie wtracac, bo pewnie jestem jedna z autorek postow
traktujacych o pierdolach, ale mam jedna uwage (moim zdaniem wazna).
Wydaje mi sie, ze cos "glupawego" dla jednych, jest czyms bardzo waznym
dla innych ludzi. Psychologia w koncu po to jest, aby pomoc kazdemu, kto
tej pomocy wymaga. Nie powinno sie bagatelizowac zadnych problemow i
spraw, chociazby wygladaly na strasznie glupie i proste do rozwiazania.
W psychice czlowieka moze rozgrywac sie dramat i nikt inny oprocz niego
samego nie wie, jaki on jest wielki.
Nikt nas nie zmusza do czytania. Kazdy czlowiek ma "wolna wole".

1. Data: 2000-05-09 18:21:20

Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mae <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8f8rv0$htv$...@s...atcom.net.pl...
> [...]
tutaj.
> Nawet się z tego cieszę bo ta praca jest tym na co czekałam przez całe

No to gratulacje i powodzenia .

1. Data: 2000-05-09 19:17:24

Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciesze się że się cieszysz
mae

1. Data: 2000-05-09 19:21:23

Od: "Paker" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saanale <s...@p...fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...fm...
> [...]
> samego nie wie, jaki on jest wielki.
> Nikt nas nie zmusza do czytania. Kazdy czlowiek ma "wolna wole".

Jak najbardziej sie z pania zgadzam :)))
Chodzilo mi jednak o posty, ktore rzeczywiscie sa trywialne w swojej
tresci. Nie mowie tutaj o "trywialnych" problemach. Chodzi jedynie
o to, by byly zwiazane z psychologia. Czy gdyby moja babcia wasy
miala, to by dziadkiem byla? Problem moze i ciekawy, ale powinien
znalezc sie na grupie dotyczacej logiki formalnej.
Problem rodzi sie wtedy, kiedy ludzie polubia grupe i grupowiczow,
bo wtedy zaczyanaja tez silniej dzialac motywy autoprezentacyjne,
i chcemy sie jakos "pokazac", np. piszac rzeczy mniej lub bardziej
interesujace, ale wcale nie zwiazane z charakterem grupy.
Co do wolnej woli kazdego czlowieka, to radze przeanalizowac
problem. Niestety nie mam lacza stalego, i jak tak kazdy zacznie
gadac to, co mu do glowy przyjdzie, to ilosc wiadomosci do
sciagniecia drastycznie wzrasta, a co za tym idzie, czas siedzenia
na linii. Nie mowiac juz o syfie na HD i czasie spedzonym na czytaniu
tej kaszany (bo zeby stwierdzic, ze cos kaszana rzeczywiscie jest, to
trzeba to najpierw przeczytac).

1. Data: 2000-05-09 19:53:41

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paker wrote:

> [...]
> gadac to, co mu do glowy przyjdzie, to ilosc wiadomosci do
> sciagniecia drastycznie wzrasta, a co za tym idzie, czas siedzenia

Moze wystarczy po prostu filtrowac?

--
Dariusz Laskowski
DrYazzgod

1. Data: 2000-05-10 14:14:58

Temat: Re: Odp: Cos sie musi robic...
Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W pewnym sensie ja rowniez sie z Panem zgadzam:-))). Moze tacy laicy jak
ja powinni najpierw troszke poczytac, rozwinac sie w pewnej dziedzinie a
nie tak od razu bez przygotowania pchac sie do pisania. Ja tak naprawde
nie mam pojecia o tym, co Pan pisze:-)))i pewnie nie odrozniam
psychologii od sztuki makijazu. Prosze o wybaczenie.

Odp: Co to normalność (było: czy jestem normalny)?
MATURA
odp: dlaczego obowiązuje niepisane prawo , że nikogo nie pyta się o dochody
Czy to tylko zazdrosc?
cos praktycznego