Sadzenie w styczniu?

1. Data: 2004-01-12 12:39:17

Temat: Sadzenie w styczniu?
Od: "Aerton" <0...@m...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 1.5 m świerka kłującego w doniczce, co robił za choinkę w święta i
obawy, że do marca/kwietnia w mieszkaniu nie wytrzyma.
Czy korzystając z chwilowej odwilży wsadzić go do ziemi?
Drugi pomysł to ciemna i chłodna piwnica, ale brak mi doświadczenia
aby rozsądzić.
A.

2. Data: 2004-01-13 00:37:40

Temat: Re: Sadzenie w styczniu?
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aerton wrote:
> [...]
> Czy korzystając z chwilowej odwilży wsadzić go do ziemi?
> Drugi pomysł to ciemna i chłodna piwnica, ale brak mi doświadczenia

ok,. robiłem i tak i tak.
ten, sadzony w styczniu, na wiosnę wyglądał jakby chciał zdechnąć, opadło mu
70% szpilek.
ale... po 2 latach jest piękny i rośnie jak cholera!
innego trzymałem w ciemnawej i chłodnej piwnicy i niestety nie dotrwał.
moon

3. Data: 2004-01-13 11:13:34

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 1.5 m świerka kłującego w doniczce, co robił za choinkę w święta i
> obawy, że do marca/kwietnia w mieszkaniu nie wytrzyma.

A masz pewnosc, ze on od zawsze byl w tej donicy ? Bo jak wsadzony tylko do
niej przed Swietami, aby 'robil' za ekologiczne drzewko, to... chyba mniej
optymistycznie. A opada Ci juz ?
Moja choinka okazala sie byc takim wlasnie pseudoekologicznym drzewkiem -
czekajac na swieta na balkonie psy przewrocily i prawda wyszla na jaw :-(((.
Jednak ma sie calkiem dobrze, co mnie dziwi, ale niech tak trzyma ! :-)))
Moze dlatego, ze widzi las za oknem, wiec ma nadzieje :-)))

Pozdrawiam
Asia

4. Data: 2004-01-13 12:11:12

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl>

> [...]
do
> niej przed Swietami, aby 'robil' za ekologiczne drzewko, to... chyba mniej

;-)
Pozdrawiam Jerzy

5. Data: 2004-01-13 21:22:35

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora