rozpoczecie sezonu

1. Data: 2004-01-12 10:10:23

Temat: rozpoczecie sezonu
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sezon ogrodniczy 2004 uznaje za otwarty.
Kupilam pierwsze nasiona w tym roku :-)
A poza tym liczba ukorzeniajacych sie sadzonek przekroczyla 20 :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Moj st.. Kol. Malzonek w ramach rozpoczecia sezonu ogrodniczego
nabyl szufle do sniegu....

2. Data: 2004-01-12 10:18:25

Temat: Re: rozpoczecie sezonu
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrowienia - Ewa Sz.
> PS. Moj st.. Kol. Malzonek w ramach rozpoczecia sezonu ogrodniczego

Na sezon 2005 ?;-)

Pozdrawia deszczowo boletus

3. Data: 2004-01-12 10:55:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> Sezon ogrodniczy 2004 uznaje za otwarty.
> Kupilam pierwsze nasiona w tym roku :-)
> A poza tym liczba ukorzeniajacych sie sadzonek przekroczyla 20 :-)

Co do liczby sadzonek to idziemy łeb w łeb:-)
Jakie nasiona nabyłaś? Wyprawę do ogrodniczego planuję na jutro...

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-01-12 11:52:03

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Co do liczby sadzonek to idziemy łeb w łeb:-)

Zeby tylko poczatkowa=koncowa przy wysadzaniu, to bede szczesliwa niewiasta
:-)

> Jakie nasiona nabyłaś? Wyprawę do ogrodniczego planuję na jutro...

Na razie jeszcze niewiele bylo, ale juz nie moglam...
Szałwie omaczona (wszystko przez Bogusia), przypoludniki (moja normalna
szajba) i chyba tunbergie, podobniez roznokolorowa...
Duza dostawa ma byc pod koniec stycznia :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz. z poprawiajacym sie nastrojem

5. Data: 2004-01-12 11:54:48

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości

> Co do liczby sadzonek to idziemy łeb w łeb:-)

Czy ja mogę się wścibsko zapytać...?
Co Wy o tej porze roku ukorzeniacie?

Pozdrawiam prawie wiosennie, bo odwilż :)
Kaśka

6. Data: 2004-01-12 12:29:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Czy ja mogę się wścibsko zapytać...?
> Co Wy o tej porze roku ukorzeniacie?

U mnie, poza poncyrką, siedzą bugenwile, oleandry, klony palmowe, berberys,
caryopterisy, mandarynki, żywotnikowiec w odmianie karłowej i granaty.
Sadzonki ołowników niestety już padły. A wsadzałam to wszystko jeszcze w
październiku. Część się ukorzeniła. A czy nWe=nWy, czy też będzie delta n,
to już siła wyższa:-(
Właściwie byłby czas na pobranie kilku nowych sadzonek:-)

Ewo, gdzie uprawiasz przypołudniki, czy w gruncie?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-01-12 13:00:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Xns946D71396959ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.38 Ewa
Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> Sezon ogrodniczy 2004 uznaje za otwarty.

Hejka. A u nas taka śnieżyca, że świata nie widać. :-)

> PS. Moj st.. Kol. Malzonek w ramach rozpoczecia sezonu ogrodniczego
> nabyl szufle do sniegu....

Bardzo przezornie. ;-)
Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki
H.Z.: "W zimie należy dokarmiać leśne zwierzęta, aby były smaczne na
wiosnę." :-)

8. Data: 2004-01-12 14:50:17

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Czy ja mogę się wścibsko zapytać...?
> Co Wy o tej porze roku ukorzeniacie?

Ja gownie krzewiasty bluszcz, ale ze siedzi w mnozarce kupa, to licze jako
1 doniczke :-). Wyglada, ze sie skubane puszczaja, co mnie cieszy.
Poza tym testuje krzewiaste piwonie, jasminowca (trzeba spelniac kryteria,
zeby miec ogrod, a 'Aurea' moim zdaniem sie nie liczy :-) no i jedno takie,
co to zaczynaja mu paki puszczac, ale dopoki nie bede pewna, ze sie
ukorzenilo, to nie mowie co to, zeby nie zapeszyc. W kazdym razie ladne
jest i rzadkie bardzo :-)
Aha, jeszcze halesie (chyba) i tawule.
Na luty lista zrazow do pobrania obejmuje 6 taksonow :-)
A niedlugo trzeba bedzie wywlec z lodowy zapasy nasion i wysiac. Btw. czy
te piekielnie twarde nasiona majowki to wogole kielkuja ?!?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

9. Data: 2004-01-12 15:03:25

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Ewo, gdzie uprawiasz przypołudniki, czy w gruncie?

Tak, czesc nasion idzie na rozsade i potem wysadzamy do gruntu, a czesc
jest wysiewana do gruntu - kwitna w roznym czasie. Z sadzonkami trzeba
bardzo uwazac, bo sa cholernie kruche.. No i na czarna nozke pada sporo..
To Mesembryanthemum criniflorum - coby bylo jasne.
Testuje tez Delosperme (jesli dobrze pamietam nazwe) w gruncie. Ubiegla
zime przetrwala, zostawiona przez pomylke, a w te zostala juz calkiem
swiadomie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

10. Data: 2004-01-12 15:16:07

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

ehalf Of Ewa Szczę?niak

> Testuje tez Delosperme (jesli dobrze pamietam nazwe) w gruncie. Ubiegla
> zime przetrwala, zostawiona przez pomylke, a w te zostala juz calkiem
> swiadomie :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Delospermę możesz sobie odpuścić, testowałem ją kilka lat.
Ten przeklęty sukulent co roku mi wymarzał, raz mi zakwitły te stokrotki i
wcale nie wywołały mojego zachwytu.
:-) Bogusław
P.s.
Radziul mnie uszczęśliwił D. cooperi, nubigena i jeszcze coś ...
Posłużę się Tadeuszem...
Hehehe
W tamtym roku nie miał żadnej, w końcu nie dziwota przecież to występuje w
Lesoto (A. Pd.)

Do Bogusława
storczyki
kwas winowy