Sadziec purpurowy - jak rozmnożyć

1. Data: 2001-08-23 21:56:07

Temat: Sadziec purpurowy - jak rozmnożyć
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Jak i kiedy rozmnożyć Eupatorium purpureum ?
Kronopio
ICQ 82543201

2. Data: 2001-08-23 22:21:53

Temat: Re: Sadziec purpurowy - jak rozmnożyć
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@k...net.pl> wrote in message news:9m3u65$1vc$1@news.tpi.pl...
> Jak w temacie.
> Jak i kiedy rozmnożyć Eupatorium purpureum ?

Mam wprawdzie (tak mi sie wydaje) plamistego, a nie purpurowego
(http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/sadziec.
jpg),
ale moze rozmnazaja sie tak samo. Z mojego doswiadczenia:
po prostu poczekac rok, dwa i sam sie rozmnozy wspaniale.
Zapewne mozna tez zebrac nasiona i posiac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2001-08-23 23:35:08

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> wrote in message
> [...]
> po prostu poczekac rok, dwa i sam sie rozmnozy wspaniale.
> Zapewne mozna tez zebrac nasiona i posiac.

Masz na myśli rozmnożenie samoistne z nasion?
U mnie nie przejdzie , charakter mam paskudny i plewię chwasty ,nawet
malutkie.
Miałam na myśli raczej rozmnożenie przez podział tego co on ma w ziemi (
kłącze?).
Nie bardzo wiem jak u sadźca wygląda starzenie się i jak długo może rosnąć w
jednym miejscu bez przesadzania.
Od pospolitego chwastu pochodzi więc może może długo .
Rozmnożenia z nasion też nie zawadzi spróbować .
A`propos nasion.
Będziesz zbierał nasiona ze swojego?
No bo jakby , to czy mogę się pouśmiechać o trochę?

Kronopio
ICQ 82543201

4. Data: 2001-08-24 02:14:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@k...net.pl> wrote in message news:9m43vu$ov6$1@news.tpi.pl...
> Miałam na myśli raczej rozmnożenie przez podział tego co on ma w ziemi (
> kłącze?).

Tego nie wiem.

> Nie bardzo wiem jak u sadźca wygląda starzenie się i jak długo może rosnąć w
> jednym miejscu bez przesadzania.

Moje juz ze 4 lata rosna, coraz wieksze.

> A`propos nasion.
> Będziesz zbierał nasiona ze swojego?
> No bo jakby , to czy mogę się pouśmiechać o trochę?

A wybierasz sie w najblizszym czasie w okolice Indianapolis? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2001-08-24 09:41:33

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wybierasz sie w najblizszym czasie w okolice Indianapolis? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

No co Ty!
Żadne takie , cięższe od powietrza latać nie może i nie używam.
O poczcie myślałam , koszt przesyłki pokryję .

Pozdrowienia
--
Kronopio
ICQ 82543201

6. Data: 2001-08-25 04:13:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@k...net.pl> wrote in message news:9m57jn$7vb$1@news.tpi.pl...
> Żadne takie , cięższe od powietrza latać nie może i nie używam.
> O poczcie myślałam

Pewnie da sie. Ale jeszcze za wczesnie. Nie jestem pewien, czy
nasiona sadzca nalezy zbierac jesienia, czy wiosna. Moze ktos
wie?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2001-08-27 09:43:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:9m7a4m$79n$1@hercules.iupui.edu...

> Pewnie da sie. Ale jeszcze za wczesnie. Nie jestem pewien, czy
> nasiona sadzca nalezy zbierac jesienia, czy wiosna. Moze ktos
> wie?

Konopiasty sadziec - taka dzikawa roślina znad ruczajów - nasiona zbiera się
bezpośrednio po dojrzeniu. Może więc przez analogię zadziałać?

Pozdrawiam, Basia.

Tak mi się jakoś...
Jesienne przesadzanie
Awokado hydroponicznie?