Salatka z makaronem

1. Data: 2001-09-04 11:57:14

Temat: Re: Salatka z makaronem
Od: "Puszysta_Zuzia" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Esemesek <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:9nl0ce$jth$...@s...silesia.pik-net.pl...
> Czesc!
>
> Zapalalam ochota na zrobienie jakiejs salatki z makaronem. Bardzo prosze o
> przepisy ;)
>
> Poczatkujaca w kuchni (coraz bardziej mi sie to podoba...)
> Magda

A to moj przepis
Paczka makaronu muszelki
150g sera parmezan
200g szynki
2 -3 papryki czerwone
100 g orzechow laskowych
sol, bazylia czosnek, oliwa z oliwek
makaron ugotowac podlac oliwa
nie przelewac zimna woda, goracy makaron przesypac parmezanem, wymieszac i z
ostawic do ostygniecia
papryke zapiec, zdjac skorke pokroic w paski
szynke pokroic w paseczki lub kosteczke, orzechy posiekac
wymieszac z makaronem
oliwe z oliwek tak gdzies pol szklanki wymieszac z bazylia i 2 rozgniecionym
i zabkami czosnku doprawic do smaku wedlug gustu
polecam proste ale wyjatkowe

1. Data: 2001-09-11 13:40:37

Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest ich mnostwo, szukaj:
1.
http://niusy.onet.pl/query.html?col=niusy2&qt=salatk
a%20makaron&q=salatka20m
akaron&e=tnewsy
2.
http://szukacz.proszynski.pl/SzukajLokalne/szukaj.as
px?ct=ku&q=salatka+makar
on

--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-09-11 16:10:07

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czesc!
>
> Zapalalam ochota na zrobienie jakiejs salatki z makaronem. Bardzo prosze o

Prosze bardzo, przepis z mojej strony.

pół paczki kolorowego makaronu świderki
2-3 pomidory
kilka ogórków konserwowych
pół puchy kukurydzy
czerwona papryka
ok. 20 dag szynki
kilka plastrów sera
sól, pieprz, ostra papryka
koperek albo pietruszka
Makaron ugotować na niezupełnie miękko, przelać zimną wodą i zostawić na
kwadrans, żeby podsechł. Z pomidorów usunąć gniazda nasienne, pokroić w
kostkę, tak samo z papryką, ogórasy tez w kostkę, i szyneczkę, a serek żółty
w cienkie prostopadłościaniki :-))Dorzucić kukurydzę, posiekany koperek i
zalać sosem.

Sosy:
1.Pojemniczek śmietany wymieszać z kilkoma łyżkami majonezu, czubatą
łyżeczką musztardy i przyprawami: solą, pieprzem, ostrą papryką.
2.Majonez wymieszać z jogurtem naturalnym, solą, pieprzem i mieszanką ziół
do sałatek.

pozdrawiam
Wkn
www.gotowanie.wkl.pl