Salutation de opakowana we Wroclawiu

1. Data: 2002-03-23 13:22:05

Temat: Salutation de opakowana we Wroclawiu
Od: "DanaB" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dalsze tournée Opakowanej (Wroclaw)
Spotkalysmy sie z Szefowa na wroclawskim dworcu. Czekala juz na mnie, choc
nie spoznilam sie wcale i nie za wiele pobladzilam, probujac przejechac od
strony Klodzka na skroty (od 84 roku okropnie pozmieniali kierunki ulic).
Poznalam Szefowa z daleka, bo jest wlasnie taka, jaka sobie "wymarzylam",
nawet nie zdazyla wyciagnac slupa czy patchworka , a ja juz do niej bieglam.
Posiedzialysmy sobie w sympatycznej kawiarni, potem podjechalysmy do Rynku
na cos konkretnego. Obiad zjadlysmy w barze Vega. Zadne kulinarne szalenstwa
jak w Paryzewie, ot cokolwiek. Nalesniki z serem maja pyszne. Posiedzialysmy
jeszcze w cukierence przy Swidnickiej i tam zaslodzilysmy sie wybitnie
czekoladowym ciastem z bita smietana, pijakiem i plywakiem. Ciasta maja
rewelacyjne, a i atmosferka do pogaduszek znakomita, totez przegadalysmy tam
ladne 2 godziny. Niestety, Szefowa jechala dalej , do Mechci do Szczecina i
musialysmy wrocic na dworzec. Stanowczo za krotkie bylo to spotkanie.

--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2002-03-23 14:30:51

Temat: Re: Salutation de opakowana we Wroclawiu
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"DanaB" <d...@n...com.pl> a écrit dans le message news:
3c9c81d8$...@n...vogel.pl...
> [...]
> ladne 2 godziny. Niestety, Szefowa jechala dalej , do Mechci do Szczecina
> musialysmy wrocic na dworzec. Stanowczo za krotkie bylo to spotkanie.

Ach, to sie ciesze, ze Opakowana sie rozpakowala odrobine we Wroclawiu.
Sledze wedrowke Krysi na mapie Europy : od Sekwany przez Odre i hajda do
Baltyku !
Mam nedzieje, ze Oddzial Szczecinski zamelduje sie niedlugo ze
sprawozdaniem !

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-03-23 19:21:35

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote:

> [...]
> Baltyku !
> Mam nedzieje, ze Oddzial Szczecinski zamelduje sie niedlugo ze

Gdzie jest Herbatka? Moze Smok moglby szybko dorobic stronke z mapa
zaznaczajaca, gdzie jest Szefowa w danej chwili. Po kliknieciu na miasto
pojawia sie zdjecia, ktore mam nadziejeze ktos robi.
MB

mleko sojowe
"slepa kura","danie chama"-P
sernique :-)