Samson

1. Data: 2004-07-04 14:30:01

Temat: Re: Samson
Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości
news:2kqiejF5dq3rU1@uni-berlin.de...

> Mnie zas, moze nie az "straszliwie" ale zawszec, wnerwiaja ludzie, ktoryz
> czolkiem niezmaconym inteligencja, wyglaszaja opinie, jednoczesnie z
> fascynujaca szczeroscia wyznaja, iz wlasciwie, to nie wiedza o co chodzi.
>
> Moja rada, Anko?
> No to sie d o w i e d z!
> Moze ci, ktorzy pisza, wiedza wiecej i ich reakcje sa bardziej uzasadnione
> niz twoja, zamilowana w niezmaconej wysilkiem intelektualnym ignorancji ,
> dusza jest w stanie przetrawic?

oh kasiu! grrrrr!

--
oloix rewolucje
~~~ cruel & ruthless, horrible & efficient cunt - me!

1. Data: 2004-07-04 14:30:06

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Kwiecień" <t...@o...pl> wrote in message
> Elementem wspólnym jest nagonka prasowa.

Celem i sensem prasy jest relacjonowanie oraz omawianie tego co sie d z i
e j e. Podejrzewam iz w twoja definicja "nagonki" to wlasnie w ogole pisanie
o czyms.
Czyzbys uwazal,ze nie ma tematu i nie ma o czym pisac?

Coz, w PRL"nie bylo" pedofilii - tak?

Kaska

1. Data: 2004-07-04 14:34:23

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"oloix rewolucje" <o...@g...pl> wrote in message
> oh kasiu! grrrrr!

Nie mow do mnie "Kasiu" bo tak ci zagrrrykam, jak sie w koncu na tym
skyperze odezwiesz, ze ci uszy odpadna!:)

W tzw.miedzyczasie, poczekam az o czyms gdzies wywalisz z pretensjami, ze "w
ogole sie o tym nie mowi".

Kaska

1. Data: 2004-07-04 14:37:33

Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "oloix rewolucje" <o...@g...pl> wrote in message
>
> Nie mow do mnie "Kasiu" bo tak ci zagrrrykam, jak sie w koncu na tym
> skyperze odezwiesz, ze ci uszy odpadna!:)

nie odezwe sie bo cie pyzolino jedna nie ma w katalogu w ogole. chyba tylko
tak sciemniasz zeby wszyscy mysleli ze masz sluchawki i mikrofon podloczone
do komputera. a telefon komorkowy tez masz?? :))))))))))))

> W tzw.miedzyczasie, poczekam az o czyms gdzies wywalisz z pretensjami, ze
"w
> ogole sie o tym nie mowi".

o czym wacpanna do mnie rozmawiasz? glowa cie czasem nie boli?
a moze to przez te pomirody????
xxx

1. Data: 2004-07-04 14:58:27

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Justyna<- cc639l$nka$...@a...news.tpi.pl naszkrobal/a:
> Moja kolezanka chodzila do szkoly z cokra Samsona. I zawsze sie
> dziwila dlaczego taki uznany, swietny psycholog najwieksze problemy
> ma z wlasnym dzieckiem. Dziweczyna zamieszana byla w narkotyki i
> ciagle wywalali ja ze szkol. Teraz zaczynamy sie zastanawiac, moze i
> ja molestowal?

A.S. jest świetnym przykładem na działanie mechanizmu "zapadek" (w
elektryce: przekaźniki - działa podobnie). Ktoś tam niżej, pisał o
"wielkiej kasie". Jak i co? A zrozum działanie "zapadki" i 'namaluj'.

oTTo

P.S. No to co trzeba zrobić, aby w ciągu jednego dnia zostać 'B.G.'?
(pożongluj informacją)

P.S.S. Jak to się ma do moich akwareli? Ja rysuję to co widzę, 'oni'
malują tak, żeby zobaczyć to co chcą.

--
Po co mamić człowieka? Przecież to tylko film.
[Jerzy Stuhr]

1. Data: 2004-07-04 15:08:19

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> nie odezwe sie bo cie pyzolino jedna nie ma w katalogu w ogole.

No to ja Miska do pomocy wezwe ( kapie sie teraz). Bluzgacz sie do mnbei
doskypoiwal, to ty chyba moglbys tez, ino oferma jestes;)
> a moze to przez te pomirody????

Pomirody, pomirody:)
Kaska

1. Data: 2004-07-04 15:15:34

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <n...@s...ca> wrote in message
> No to ja Miska do pomocy wezwe
Fujara jestes. Misiek sprawdzil, adres w bazie jest.

A jaki jest twoj adres?
Mozesz przeslac na priva, k...@s...ca

K.

1. Data: 2004-07-04 15:17:35

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem już.
> Jak ksiądz jest posądzany i brak dowodów,
> to się wtedy mówi "zmowa milczenia" i "opór materii".
> A jak psycholog jest posądzony i są dowody,
> to się wtedy mówi o "podrasie" i "nie podkręcaniu".
> Nie mam nic więcej do powiedzenia w tym temacie.

No to wlasciwie, odpowiedziales juz na pytanie, ktore przed chwila ci nizej
zadalam:)
Kaska

1. Data: 2004-07-04 19:55:44

Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tą próbe najkrócej nazwać mogę tak: porażka. teraz jestem w Polsce na
wakacjach i mam tu zajebiście kiepski net z sieci osiedlowej. mysle ze
pogadamy jak wroce do Londynu.

xxx

1. Data: 2004-07-04 21:06:06

Od: "anka_adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości news:

> Mnie zas, moze nie az "straszliwie" ale zawszec, wnerwiaja ludzie, ktoryz
> czolkiem niezmaconym inteligencja,

IQ 130, studiuje na dwoch kierunkach. Cos jeszcze chcesz powiedziec o mojej
inteligencji?
Burzysz sie na moja niewiedze, a sama formulujesz opinie na podst.
niekompletnych danych.
Poza tym, jesli nie zauwazylas, wypowiadalam sie nie na temat tego, czy A.S.
jest czy nie jest pedofilem, ale tego, jaka byla reakcja niektorych mediow
na tego niusa i co mi sie w tej reakcji nie podobalo. To czy znam czy nie
szczegoly sprawy nie mialo tu wiekszego znaczenia.

> Moja rada, Anko?

Nie prosilam cie o rady, Kasko.

pozdrawiam
anka-adso

Pasja czy mglista przyszlosc?
czy ta miłość może mieć jeszcze jakiś sens?
wrocila do mnie ksiazka...
Imperium ciąg dalszy
IMPERIUM cd...