Schab z jablkami

1. Data: 2000-03-20 14:58:13

Temat: Schab z jablkami
Od: "KLUSECZKA" <k...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis bardzo prosty, calosc oryginalnie wyglada.

Ladny kawalek schabu karkowego
Twarde kwaskowe jablka
Sol, pieprz, czosnek, majeranek

Schab nacieramy mieszanina:soli, pieprzu, majeranku i wycisnietego czosnku -
odstawiamy na pare godzin.
Z jabkek wydrazamy specjalna lyzeczka gniazda nasienne - kroimy w grube
plastry.
Natarty schab nacinamy dosyc gleboko, ale nie do konca, w te naciecia
wkladamy plastry jablek, mozemy jeszcze schab oblozyc cwiarkami jablek.
Wkladamy mieso do piekarnika.
Po upieczeniu, mieso mozemy podac z surowka np. z kapusty pekinskiej, z
bialej kapusty, lub inna.
Do tego mozemy podac frytki, lub pieczone ziemniaki, no i oczywiscie biale
wino.
Smacznego !

Ps.. Jesli chodzi o jablka, to gdy nie mam koncepcji na surowke do miesa, a
zawsze mam w domu jablka, szybko obieram kilka, czyszcze z gniazd
nasiennych, kroje w cwiartki, wrzucam do woka, dodaje majeranek i za pare
chwil jest cudownie uduszony dodatek do mies, doskonaly na zimno jak i na
goraco.

1. Data: 2000-03-21 18:33:43

Temat: Re: Schab z jablkami
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

KLUSECZKA napisał(a):

> Przepis bardzo prosty, calosc oryginalnie wyglada.
>
> Ladny kawalek schabu karkowego
> Twarde kwaskowe jablka
> Sol, pieprz, czosnek, majeranek
>
> <ciach>

Znam - uważam, że jest wspaniałe, z tym że ja podlewam do pieczenia białym
wytrawnym winem.

Joanna

Cos greckiego
Łosoś, halibut