banany

1. Data: 2000-03-20 15:58:41

Temat: banany
Od: "Monika Jankowska" <m...@o...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam wszystkim pieczone banany
Kladziemy banana do piekarnika i pteczemy go w temperaturze 175 ,C przez
okolo 25 minut.
Pycha

1. Data: 2000-03-20 16:04:40

Temat: Re: banany
Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 04:58 PM 3/20/00 +0100, you wrote:
>Polecam wszystkim pieczone banany
>Kladziemy banana do piekarnika i pteczemy go w temperaturze 175 ,C przez
>okolo 25 minut.
>Pycha

albo pieczemy je w mikrofalowce, i polewamy sosem czekoladowym..mniam. Taki
sosik pewnie tak samo by smakowal do pieczonych w piekarniczku.
A jak sie chce zupelnie poucztowac, to jeszcze nieco lodow waniliowych (ale
juz nie pieczonych;-)) do bananka ,mniam

chyba robie sie glodna;-)

aga
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-03-20 16:51:44

Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska-Palasz wrote:

> albo pieczemy je w mikrofalowce, i polewamy sosem czekoladowym..mniam.

... albo z miodem i lodami :))) i orzechy do tego... włoskie.

Anna

---

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2000-03-20 21:18:32

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <m...@h...com> schreef in berichtnieuws
3...@h...com...

> ... albo z miodem i lodami :))) i orzechy do tego... włoskie.
>
> Anna
>
> Nie zapominajmy o bitej smietanie i wiorkach kokosowych! Jak uczta, to na
calego !
Danka

1. Data: 2000-03-20 21:45:45

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>przez

>calego !
>Danka

a te orzechy to najlepiej takie z zalewy alkoholowo-miodowej, i migdaly w
tym tez:-))))
widze, ze nam sie juz wynaturzenia robia;-))
a potem, coz, nic tylko skok do watku pt odchudzanie skuteczne i bezpieczne;-P

aga

1. Data: 2000-03-21 02:39:31

Od: emski <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

w Peru nad Amazonka jadlem jajka sadzone na plasterkach smazonych zielonych
bananow .... niech sie schowa boczek cos pysznego i o wiele
zdrowsze>probowalem to robic w domu ale to jest chyba specjalna odmiana
bananow.

1. Data: 2000-03-21 02:44:35

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

emski wrote:

> [...]
> bananow .... niech sie schowa boczek cos pysznego i o wiele
> zdrowsze>probowalem to robic w domu ale to jest chyba specjalna odmiana

Owszem, jest to inna odmiana, po polsku nazywa sie pataty.
Magdalena

1. Data: 2000-03-21 06:21:38

Od: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Monika Jankowska" <m...@o...zgora.pl> wrote:

>Polecam wszystkim pieczone banany
>Kladziemy banana do piekarnika i pteczemy go w temperaturze 175 ,C przez
>okolo 25 minut.

Polecam posypanie tego banana wczesniej ziarnami sezamu.

Lechu

1. Data: 2000-03-21 12:57:34

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

litosci nie macie-ja tu glodna w pracy ;(

ide kupic banany :))
cala reszte juz mam :))
Agnieszka

1. Data: 2000-03-21 20:09:14

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Monika Jankowska <m...@o...zgora.pl> wrote in message
> Polecam wszystkim pieczone banany
> Kladziemy banana do piekarnika i pteczemy go w temperaturze 175 ,C przez
> okolo 25 minut.
> Pycha
Polecam cos prostszego... Mrozimy dojrzalego, oblupionego banana wbijajac mu
w koniec patyczek jak do loda na patyku.. Takiego zamrozonego maczamy w
rozpuszczonej czekoladzie i dzieci maja kupe radochy...Starsi tez... Dobry
sposob na banany ktore nam dojrzewaja a nie mamy co z nimi zrobic.. Drugi
sposob na przejrzale banany to banan bread, ciasto bananowe...pycha....

Schab z jablkami
Cos greckiego
Łosoś, halibut
Jaka ksiazka - Kuchnia mikrofalowa