Schizofrenia

1. Data: 2003-04-23 15:31:35

Temat: Schizofrenia
Od: "B@rdo" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi napisac, jak wygladaja zajecia dla schizofrenikow na
oddziale dziennym w szpitalu psychiatrycznym?

1. Data: 2003-04-24 03:24:50

Temat: Re: Schizofrenia
Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik B@rdo <f...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b86bht$37q$...@a...news.tpi.pl...
> Czy ktos moze mi napisac, jak wygladaja zajecia dla schizofrenikow na
> oddziale dziennym w szpitalu psychiatrycznym?

Zależy w jakim szpitalu.
Ale tak ogólnie to mi się wydaje, że to jest tajemnica lekarska.

Tomasz Kwiecień
www.tkwiecie.prv.pl

[Edyta Bartosiewicz - Jenny]

1. Data: 2003-04-24 06:25:47

Od: "Szczesiu" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moze mi napisac, jak wygladaja zajecia dla schizofrenikow na
> oddziale dziennym w szpitalu psychiatrycznym?

Np. tak:
1. Przychodzą pacjenci,
2. Zebranie społeczności (sprawy organizacyjne, relacje pacjentów z
poprzedniego dnia, weekendu),
3. Czas wolny,
4. Terapia zajęciowa (muzykoterapia, psychorysunek, praca z ciałem, spacer
grupą do parku, muzeum itp.),
5. Czas wolny,
6. Obiad,
7. Czas wolny,
8. Terapia zajęciowa,
9. Wyjście do domu.
Oprócz tego dochodzą jeszcze okazjonalne czytanie życiorysów pacjentów
(które sami piszą), czasem indywidualne spotkanie z lekarzem prowadzącym,
raz w tygodniu kontrola ciśnienia i wagi. No i nie należy zapomnieć o
wydawaniu leków, które pacjent będący na oddziale dziennym bierze pod
kontrolą lekarza z tego oddziału.

1. Data: 2003-04-24 13:07:12

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

B@rdo:
> Czy ktos moze mi napisac, jak wygladaja zajecia dla schizofrenikow na
> oddziale dziennym w szpitalu psychiatrycznym?

w zarysie, dla młodziezy, i nie tylko schizofrenicznej, np tak:

http://www.mcnir.pl/g9.htm

(to nie jest reklama)
--
Marsel

praca magisterska
Problemy ze snem
Jak budować silną rodzinę - zaproszenie na spotkanie ze Stephenem R. Covey
Dlaczego pisma kobiece są tak popularne?
Syndrom człowieka z celi [AUTYZM] - jak wyrwać