Problemy ze snem

1. Data: 2003-04-23 11:31:25

Temat: Problemy ze snem
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czemu gdy kładę się do łóżka "gra mi muzyka w głowie"( nucę sobie piosenki w
myślach) i rozmyślam o róznych sprawach czasami o tych o których dawno
zapomniałem? Czym to jest spowodowane, czy mam za dużo spraw na głowie, jestem
zapracowany, zestresowany?

1. Data: 2003-04-23 13:50:31

Temat: Re: Problemy ze snem
Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> news:0908.0000054d.3ea6798c@newsgate.onet.pl...
> [...]
> zapomniałem? Czym to jest spowodowane, czy mam za dużo spraw na głowie, jestem

;)
http://www.bezsennosc.com.pl/

~~~*
Mania
_________
antykwariat
www.atticus.pl
_____________
alt.pl.hum.sztuka - archiwum
http://groups.google.com/groups?hl=pl&group=alt.pl.h
um.sztuka
http://mania.atticus.pl/

1. Data: 2003-04-23 18:25:05

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@...to.skasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
| <b...@o...pl> news:0908.0000054d.3ea6798c@newsgate.onet.pl...
|
| ;)
| http://www.bezsennosc.com.pl/

Chyba nie o to chodzi. Ja mam identycznie. Jak już się zmuszę to położę się
na boku, skupię i zasnę, ale zazwyczaj wolę (sam nie wiem czy wolę, pożniej
jestem niewyspany) leżeć i rozmyślać o wsyzstkim co możliwe. Rozpatrywać
różne aspekty przerżnych spraw, dokonywać wyborów które mam przed sobą,
zastanawiać się nad tymi którymi dokonałem etc. Nie widzę w tym nic dziwnego
ani złego. Czasmi w podobną manię rozmyślania wpadam w samotności do tego
dochodzi jeszce gadanie do siebie na głos. Ale to jest naprwade normalne :P.
A co do muzyki. Nie tylko gdy wieczorem jestem w łóżku. Po prostu czasami
weźmie mnie na jakiś kawałek i potrafię go sobie odtwarzać w głowie co do
najmniej słyszalnego instrumentu. Ale czasami gdy chce to zrobić celowo, nie
udaje mi się.

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;

1. Data: 2003-04-23 18:40:10

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> w news:0908.0000054d.3ea6798c@newsgate.onet.pl
napisał(a):

> rozmyślam o róznych sprawach czasami o tych
> o których dawno zapomniałem?

Pewna sprzecznosc - gdybys zapomnial to bys o nich nie rozmyslal.

> Czym to jest spowodowane, czy mam za dużo
> spraw na głowie, jestem zapracowany, zestresowany?

Czasem dopiero wieczorem czlowiek ma szanse tak naprawde wsluchac sie we
wlasne mysli.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-04-23 18:53:40

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kacper
> źniej jestem niewyspany)

a najlepsze jest to że mój organizm już się przyzwyczaił i o 1:00 w ogóle
nie jestem śpiąca /jak mam wolne do potrafię o 3 zmuszać się do pójścia spać
a Boże Narodzenie zawsze czytam do 5:00.. to już tradycja ;D/ natomiast rano
/niezmiennie/ jestem nieprzytomna i zrezygnowana.. potworne uczucie, wtedy
tez sobie obiecuję że zacznę się w końcu kłaść przed 24:00 i to jest
największy cel aż do.. nocy.. znowu mi się nie chce spać i znowu kładę się
po 1:00 a rano.. "zabawa" zaczyna się od początku :/

> A co do muzyki. Nie tylko gdy wieczorem jestem w łóżku.

ja właśnie zawsze /prawie zawsze/ rano kiedy mam tego paskudnego porannego
doła myślę o totalnych głupotach i często do głowy mi wpada jakaś melodia
/przeważnie taka której wręcz nie cierpię!/

i nic z tym nie potrafię zrobić :] czad ;)

cieplutko
patrycja.

1. Data: 2003-04-23 19:23:49

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@...to.skasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| największy cel aż do.. nocy.. znowu mi się nie chce spać i znowu kładę się
| po 1:00 a rano.. "zabawa" zaczyna się od początku :/

A myślałem że jestem wyjątkowy :/

;-)

Uwielbiam siedzieć nocami, i mimo że w dzień zadarza mi się to dość często
to po 24 spać mi się już nie chce (dopiero 3-4 kryzys :] ). No ale ja
niestety jestem pod kontrola rodzicow poki co :(. Masz chodzic wczesnie spac
bo rano jestes nieprzytomny. Tylko że jak sie poloze o 18 to tez bede
nieprzytomny.. po prostu nie lubie porankow :] A jak już mnie wpędzą do
łózka, nieraz i o 23 to albo książka, albo muzyka. Nie czaje jak mozna
marnowac tyle czasu swojego wspanialego zycia na sen :) (I tu uklon w strone
pratkykujacych swiadome snienie i projekcje astralna ktorzy tego czasi nie
marnuja :D )

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;
E-mail: comboy [a] o2.pl; GG: 817898;
"Nie dajcie gnuśnieć umysłom, grajcie w Go!"
/Konfucjusz/

1. Data: 2003-04-23 20:21:47

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@o...pl:
> [...]
> zapomniałem? Czym to jest spowodowane, czy mam za dużo spraw na głowie, jestem

jezli sa to rozmaite tematy, tzn. zadnych stale uporczywie
powtrzajacych sie, to wg mnie to znaczy ze jestes bardzo ok.
a znam sie troche na nieprawidlowsciach ;)

--
Marsel

1. Data: 2003-04-23 20:24:42

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg:

> Pewna sprzecznosc - gdybys zapomnial to bys o nich nie rozmyslal.

Gregu, sprobuj kiedy zapamietac o czym myslisz i co sobie przypominasz
w czasie okolosennym. to troche trudne, ale sie udaje.
nie bede bardzo zaskoczony jesli bedziesz zaskoczony

--
Marsel

1. Data: 2003-04-23 22:29:30

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kacper Cieśla
> A myślałem że jestem wyjątkowy :/

nic z tego, to ja jestem wyjątkowa ;))))))

> Uwielbiam siedzieć nocami, i mimo że w dzień zadarza mi się to dość często
> to po 24 spać mi się już nie chce

ale ja _nogdy_ nie śpię w dzień... nawet w przedszkolu miałam z tym problemy
:)

>Masz chodzic wczesnie spac
> bo rano jestes nieprzytomny.

i co z tego że "idziesz spać" jak i tak przewracasz się w łóżku z boku na
bok ;D
ja odkryłam że czym wcześniej się kładę tym później zasypiam :/

> Nie czaje jak mozna
> marnowac tyle czasu swojego wspanialego zycia na sen :) (

oooooooh każdego ranka jakoś potrafię to sobie wyobrazić ;D

dobranoc ;)

1. Data: 2003-04-23 22:41:20

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel napisał:

> jezli sa to rozmaite tematy, tzn. zadnych stale uporczywie
> powtrzajacych sie, to wg mnie to znaczy ze jestes bardzo ok.
> a znam sie troche na nieprawidlowsciach ;)

O rany - podpada częściowo pod definicję introwertyzmu i tyle. ;)

I tak powinien się cieszyć, że ma to tylko przed snem, bo mi rozwiązania
jakiegoś problemu potrafią "same wyskoczyć" (bez myślenia o nich) np. w
czasie zmywania naczyń. ;)

Flyer

Jak budować silną rodzinę - zaproszenie na spotkanie ze Stephenem R. Covey
Dlaczego pisma kobiece są tak popularne?
Syndrom człowieka z celi [AUTYZM] - jak wyrwać
Ludzie sa podli
jak to jest ?