praca magisterska

1. Data: 2003-04-23 12:26:03

Temat: praca magisterska
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie do was z prosba o pomoc w napisaniu pracy magisterskiej, jesli
moglibycie mi odstapic jakies materialy, pomysl na napisanie tej pracy czy
cokolwiek co mogloby mi sie przydac PROSZE O POMOC.
Temat pracy:
Zwiazek oczekiwań ze spostrzeganiem syt. bezrobocia przez absolwentów wyższych
uczelni- problematyka kosztów psychologicznych.
Za wszelaka pomoc z gory dziekuje.

1. Data: 2003-04-23 13:43:13

Temat: Re: praca magisterska
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
wyższych
> uczelni- problematyka kosztów psychologicznych.

Witam...

Ktoś Ci narzucił ten temat, czy to własny wybór?
Chcesz badać oczekiwania względem tego, czy dana osoba uważa że znajdzie
pracę? Jaki masz pomysł w jaki sposób to badać? Własne narzędzie?
W przypadku kosztów psychlogicznych polecam lekturę prof. Ratajczak, na
przykład jest tak książeczka pod red. Heszenowej i Ratajczakowej "Człowiek w
sytuacji stresu". Ratajczak ma tam artykuł na temat kosztów psychologicznych.
Możesz dotrzeć do tego artykułu i poszperać w bibliografii. W ten sposób
możesz na coś natrafić.

Pozdrawiam...

1. Data: 2003-04-23 17:08:27

Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl napisał(a):

> Zwiazek oczekiwań ze spostrzeganiem syt. bezrobocia przez absolwentów
wyższych
> uczelni- problematyka kosztów psychologicznych.

Czy ten temat rzeczywiscie ciebie interesuje? Napisania pracy magisterskiej
na interesujący autora temat jest szansą jedyną w całym życiu.

kis

1. Data: 2003-04-23 18:21:24

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kis Smis <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Czy ten temat rzeczywiscie ciebie interesuje? Napisania pracy magisterskiej
> na interesujący autora temat jest szansą jedyną w całym życiu.

Niestety kis nie każdy ma taką szansę, by pisać na taki temat jaki chce. Mi
się udało przeforsować mój temat, trwało to wiele miesięcy, ale się udało.
Ale wielu moim znajomym się niestety nie udało i piszą na temat narzucony z
góry. Wiele z nich myślało że ta praca magisterska będzie prawdziwie ich,
niestety ich tematy zostały odrzucone. Mimo, że spełniały odpowiednie wymogi
(wymogów promotora nie spełniały). Inna jest kwestia dostania się na
wymarzone seminarium i tu też różnie bywa. Każdy promotor ma limit osób,
które może przyjąć. I kiedy na roku jest powiedzmy 140 osób, a do ulubionego
promotora limit 10 osób to są problemy. Ale zawsze warto walczyć o swoje
miejsce i temat.

Pozdrawiam..

1. Data: 2003-04-23 19:35:28

Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Chlebna <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Niestety kis nie każdy ma taką szansę, by pisać na taki temat jaki chce. Mi
> się udało przeforsować mój temat, trwało to wiele miesięcy, ale się udało.

Chwała ci za to.

> Ale wielu moim znajomym się niestety nie udało i piszą na temat narzucony z
> góry.

Rozumiałbym gdyby to bylo w szkole policyjnej czy wojskowej. Czy taki
świeżoupieczony psycholog zgwałcony do napisania na temat ktory go nie
obchodzi nie wymaga natychmiastowej psychoterapii?

zdrówka
kis

1. Data: 2003-04-23 20:00:12

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> świeżoupieczony psycholog zgwałcony do napisania na temat ktory go nie
> obchodzi nie wymaga natychmiastowej psychoterapii?

Rzeczywiście bardzo frustujące, ale jakoś sobie radzą. Tym bardziej wtedy jak
zależy im bardziej na pracy praktycznej, a nie teoretycznej. Ale potrafi to
niektórym spędzać sen z powiek. Ale ogólnie rzecz biorąc to na psychologii
jest większa wyrozumiałość w tym wzglęcie, niż porównując to z innymi
kierunkami. Szkoda tylko, że mało kto pozwala na studium przypadku :(.

Pozdrawiam...

Problemy ze snem
Jak budować silną rodzinę - zaproszenie na spotkanie ze Stephenem R. Covey
Dlaczego pisma kobiece są tak popularne?
Syndrom człowieka z celi [AUTYZM] - jak wyrwać
Ludzie sa podli