Schody inaczej

1. Data: 2004-01-17 11:26:00

Temat: Schody inaczej
Od: "MAgdalena" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W jednym z ostatnich numerow "Dobrego wnetrza" (konkretnie 11/2003, s.
72-78) przedstawiono dom jakiejs pani architekt z Londynu. Zastosowala w nim
ciekawa posadzke, rowniez na schodach - "odlamki marmuru zatopione w zywicy
(pomysl rodem z salonow samochodowych)". Bardzo mi sie to rozwiazanie
spodobalo, bo jest alternatywa dla drewnianych schodow, ktore ma chyba
kazdy... Czy orientujecie sie czy cos takiego robi sie tez w naszym kraju?
Ewentualnie gdzie, za ile?

Z gory dzieki za odpowiedz.
MAgdalena

1. Data: 2004-01-17 13:13:54

Temat: Re: Schody inaczej
Od: archol <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jan 2004 12:26:00 +0100, MAgdalena <m...@a...pl> wrote:

> [...]
> spodobalo, bo jest alternatywa dla drewnianych schodow, ktore ma chyba
> kazdy... Czy orientujecie sie czy cos takiego robi sie tez w naszym

chodzi chyba o konglomeraty kamienne- kamien z naturalnych surowcow
zatopionych w tworzywie

np
http://www.pamir.com.pl/index.php?pid=13
http://www.posadzkiparapety.0pi.com/Posadzki%20z%20k
onglomeratu.html

--
Archol
"kazdy zna sie na architekturze...-to widac!"

1. Data: 2004-01-17 17:19:10

Od: "MAgdalena" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi chyba o konglomeraty kamienne- kamien z naturalnych surowcow
> [...]

nie, nie
chodzi o cos innego, mam nadzieje tanszego :)
pogooglowalam troche i znalazlam http://www.julpatex.blink.pl/Faq/faq.html
pkt. 5 Posadzka ozdobna

ale dzieki
MAgdalena

Ile kosztuje?
[sprzedam] nowe meble ogrodowe metalowe
bukowa stolnica - impregnować, czy nie?
PARKIET-TANIO
gdzie znajde amatorski algorytm wyceny M ?