Sciadopitys verticillata

1. Data: 2014-04-28 07:57:46

Temat: Sciadopitys verticillata
Od: Bogusław Radzimierski <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sadziłem wielokrotnie, ciągle padały, wiem że w Wojsławicach rośnie piękny
egzemplarz, wiem że wytwarza odpowiednia mykoryzę, w tamtym tygodniu byłem u
szkółkarza na Slasku i co widzę rośnie to u niego jak chwast w cieniu beż żadnej
pielegnacji, tak go molestowałem że wykopał mi sadzonę, ma ktoś w tej sprawie jakieś
doswiadczenia, mam szansę aby przetrwała. Pozdrawiam Bogusław Radzimierski

2. Data: 2014-04-28 08:04:09

Temat: Re: Sciadopitys verticillata
Od: Bogusław Radzimierski <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno szukam Picea abies " Spring Fire" może ktoś wie, bo Rydala czy Cruenta,
rubra spicata posiadam. Tylko tego brakuje mi do kolekcji.
Pozdrawiam Bogusław Radzimierski

Przyspieszyło?
Banda
Setki kopczyków - znika trawnik