Ściaga

11. Data: 2004-05-28 20:50:56

Temat: Re: Ściaga poprawka - zupełnie OT
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości

> A ja sobie tak liczę i liczę i wychodzi mi, że Dirko jest czwartą, a
Ty
> Gosiu piątą osobą, która uczy mirzana cięcia postów. Ciekawe, kto
pierwszy
> się podda?

Podda się KF. W tym sensie, że przestaniemy się zastanawiać: wrzucić
czy nie wrzucić.
Nasz "słodki uparciuszek" będzie brylował wśród świeżaków i wszyscy
będą zadowoleni.

Pozdrawiam pesymistycznie
Ewa

12. Data: 2004-05-28 20:53:25

Temat: Re: Ściaga poprawka
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Jasne że zakumałem że chodzi o mnie.Zaraz tam zajrzałem i uczucia
> mam niewyraźne.Cały czas mam trudności z opanowaniem techniki.

To ucz się stary osiole,bo cię na zbity pysk wyrzucą!

W -popatrz w google.Mialem dyskusję z dziewczętami na temat nazw,
> nawet nie wiem czy One coś cięły,ważny był sens tego co mi mówiły.
> Ciesz sie że ci nic nie ucięly.

> Kilku znajomych juz mam pomimo nieudolności w obsłudze.Mirzan
>Oleją cie,jak nie będziesz ciął,bo cięcie najważniejsze.Bez cięcia
obrzydzasz ludziom zycie i spać nie mogą .M.

13. Data: 2004-05-28 21:05:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilku znajomych juz mam pomimo nieudolności w obsłudze.Mirzan

Nie bądź taki skromny;-)
Wszyscy Cię znają;-)

Pozdrawia już boletus

14. Data: 2004-05-28 21:10:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt Ci nie zarzuca, że piszesz bez sensu,

Myślisz, że Mirzam pisze bez sensu ?

> Pozdrawiam ostatecznie Ja...cki

Pozdrawia na wysoki połysk boletus

15. Data: 2004-05-28 21:13:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mniej więcej, powinna wyglądać Twoja odpowiedz.
> Powodzenia

Tak lepiej.

Pozdrawia krótko boletus

16. Data: 2004-05-28 21:28:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gosiu piątą osobą, która uczy mirzana cięcia postów. Ciekawe, kto pierwszy

Mirzam;-)

Pozdrawia
boletus

17. Data: 2004-05-28 21:33:09

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mirzam;-)
>
> Pozdrawia
> boletus

Ha ha, ciekawe czy i na mnie się ktoś złości że jestem niezrozumiana ...
ja tam rozumie co chce powiedzieć Mirzam :-)
Serdecznie broniąca Miłka

18. Data: 2004-05-28 22:53:10

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. I skoro już zaczęliśmy z netykietą - nie wiem, czy to dobry pomysł
> podawać domowe adresy na grupie. Właściwie to nawet wiadomo, że bardzo
zły.

Ja mam pułapkę anty-spamową;-)na tyle głupia,że ludziska się domyslą a
spamboty nie:-)a jeżeli mówisz o adresach domowych,to pomysł faktycznie zły.

Gosia,co zdjec dzieci nie zamieszcza ze wzgledu na pedofili:-((

19. Data: 2004-05-30 21:38:26

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message

> [...] wyciągnę z KF-a człowieka z
>
> tez jestem ciekawa,czy zakumał:-))

Tak dlugo w KF-ie siedzial, ze sie w kumaka zamienil? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2004-05-30 21:44:43

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> [...] Rzeczywiscie,trudno złapac sens.
> A mi chodzi o sens anie oto cze coś jest zgrabnie napisane.

Nie wiedzialem, ze masz pseudo "Miczurin" ;)
Sens trudno zlapac tym, ktorzy czytaja takie niepociete posty wyswietlone
jako caly watek (np. w google czy na innej stronie internetowej).

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: w gruncie rzeczy, ciecie postow nie jest takie trudne :)

Kolumny do ogrodu
Jak podlac kwiatki zdalnie...
Grupa o kwiatach?
pochwale si