Sciolkowanie kora

31. Data: 2005-05-09 20:03:43

Temat: Re: OK. No to czym sciolkujesz?
Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Sam bym sie chetnie pozbyl kory z ogrodu, ale nie widze alternatywy.

Zwir i mech - jak w japonskich ogrodach

Elfir

32. Data: 2005-05-09 20:25:26

Temat: Re: Sciolkowanie kora
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest - goła ziemia bez żadnej roślinki, a na tym poukładane kwietniki w
> oponach.
> To mi się już bardziej podoba łączka gwiazdnicowo-mniszkowo-tasznikowa
> pozdrowienia
> Ania

Opony to inna sprawa !!!

Ale ja mam w pamięci obraz rozarium zarośnięte chwastem zielonym do
połowy róż oraz pędy oblepione wydzielinami mszyc ... blee ... jak koszmar
senny :-(((

Serdecznie Miłka

33. Data: 2005-05-09 20:38:45

Od: "JN" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> Ty jednak twierdziłeś, że w lesie śladowe jej ilości;-)

> Rośliny mnie wyręczają zrzucając płatki
> i listeczki, tudzież badylki i gałązeczki.

> Pozdrawia jak w lesie boletus

Chcesz 3-5 tys. tegorocznych sadzonek klonów, które mimo kory wyrosły?
Oferta ważna do jutra, no może jeszcze pojutrze.
;-)
pozdr. Jerzy

Iglaki płożące na skarpie jakie ?
Zakwaszanie gleby wyslanej kora - pytanie
Borowka amerykanska - podloze, pytanie
Bezpieczeństwo
rośliny wodne, gdzie kupić? (Pyrlandia)