Sepienie i podziekowania

1. Data: 2005-11-09 08:57:38

Temat: Sepienie i podziekowania
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Mam bardzo male doswiadczenie w wysepianiu roslin, wiec mam pytanie: jak
sie odwdzieczacie, jesli nie macie co dac na wymiane lub darczynca nie
chce wiecej zielska?
Do tej pory sprawdzaly sie czekoladki merci, ale jeden kumpel wyjechal
mi z takim tekstem, ze ...ech....
No i tak wyszlo, ze wczoraj Doria podarowala mi hoje :) a ja poza
"dziekuje" nic :( A po rozpakowaniu zielska w domu, zrobilo mi sie
potrojnie glupio - bo okaz bardzo zadbany.
Podzielcie sie nawet najbardziej "dziwnymi" formami podziekowan za
zielsko, bo nie chce znowu kiedys tak glupio wypasc :(

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2005-11-09 10:05:35

Temat: Re: Sepienie i podziekowania
Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Podzielcie sie nawet najbardziej "dziwnymi" formami podziekowan za
> zielsko, bo nie chce znowu kiedys tak glupio wypasc :(

Moim zdaniem jest jedna jedyna możliwość - jeśli nie można się zrewanżować
darczyńcy, to trzeba się dzielić roślinami z kimś innym, kto ich
chce/potrzebuje/pożąda etc. Choć wyrzuty i tak pozostają, ale trochę mniejsze.
I wierz mi, że wiem, co mówię!:-))))))))

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-11-09 10:59:57

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Basia Kulesz wrote:
> Moim zdaniem jest jedna jedyna możliwość - jeśli nie można się zrewanżować
> darczyńcy, to trzeba się dzielić roślinami z kimś innym, kto ich
> chce/potrzebuje/pożąda etc. Choć wyrzuty i tak pozostają, ale trochę mniejsze.
Dzieki Basiu :) To akurat staram sie realizowac. Co prawda jak
dotychczas z "moich" odnozek skorzystali ludzie spoza plrecgrupy :)

> I wierz mi, że wiem, co mówię!:-))))))))
OK, wierze na slowo ;)

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2005-11-09 16:48:23

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem jest jedna jedyna możliwość - jeśli nie można się zrewanżować
> darczyńcy, to trzeba się dzielić roślinami z kimś innym, kto ich
> chce/potrzebuje/pożąda etc.

Ja też tak robię, ponieważ najczęściej nowe byliny dostaję od osób które
mają lepsze od moich rarytasy a dobra energia krąży i prędzej czy później
wróci zataczając koło ;-)))

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-11-09 18:39:58

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> [...]
> mają lepsze od moich rarytasy a dobra energia krąży i prędzej czy później

I ta energia do mnie dolatuje, ale fakt, że jak można "odpracować" to
pomimo, że nie darczyńcy, to człowiekowi troche mniej głupio.

Pozdrawiam michalina

Serdeczne zyczenia ...
Jarzębino-grusza.
Mini-opryski i niska temp
Paskowane miskanty
Re: Sąsiad wyciął drzewo na mojej działce!