Sepy :-)

1. Data: 2005-01-11 22:12:56

Temat: Sepy :-)
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_sepy
Galeria założona, oto link, czekam na zdjęcia..
:-) Bogusław

2. Data: 2005-01-11 22:24:51

Temat: Re: Sepy :-)
Od: "Krystyna Zielinska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (=?ISO-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?=) napisał
(a):

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_sepy
> Galeria założona, oto link, czekam na zdjęcia..
> :-) Bogusław

Umiescilam moja slicznote :)))
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2005-01-11 22:32:21

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krystyna Zielinska

> Umiescilam moja slicznote :)))
> Pozdrawiam, Krystyna

Fajnie, sadzę że pomysł sie przyjmie, zawsze zdjęcie można usunąć, a foto
jest proste, przyjmuje każde zdjątko, kto następny...
:-) Bogusław

4. Data: 2005-01-11 23:41:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNAEPOCJAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> Behalf Of Krystyna Zielinska
>

> Fajnie, sadzę że pomysł sie przyjmie, zawsze zdjęcie można usunąć, a foto
> jest proste, przyjmuje każde zdjątko, kto następny...
> :-) Bogusław

Ja jutro,chwilowy brak odpowiedniego programu w komputerze uniemożliwia mi
skopiowanie zdjęć z cyfrówki do komputerka :))

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2005-01-12 07:38:22

Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_sepy
> Galeria założona, oto link, czekam na zdjęcia..
> :-) Bogusław

Witam,
To zdjęcie z podpisem "wysępione od Sapijaszków" chyba mnie zmyliło.
Mamy umieszczać "Wysępione" czy "do wysępienia"??

Ps. Ja umieściłem wysępione.

6. Data: 2005-01-12 08:41:56

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, do wysępienia , czy wysepione :-)
:-) Bogusław

7. Data: 2005-01-12 08:59:44

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> To zdjęcie z podpisem "wysępione od Sapijaszków" chyba mnie zmyliło.
> Mamy umieszczać "Wysępione" czy "do wysępienia"??
>
> Ps. Ja umieściłem wysępione.

Jeszcze raz , myślę że dobrze by było umieszczać fotki wysepione.
Np: wysepione od Mirzana i kto wysępił, pod zdjęciem jest więcej edycji i
tam można dodać opis.
Byłby przegląd wysępionych i do ewentualnego podziału wysepione. Taka
jest moja propozycja, może ktoś ma inny pomysł. POnieważ hasło dostępu
znają wszyscy dobrze by było aby nie było głupich żartów.
:-) Bogusław

8. Data: 2005-01-12 10:08:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:

> Fajnie, sadzę że pomysł sie przyjmie, zawsze zdjęcie można usunąć, a foto
> jest proste, przyjmuje każde zdjątko, kto następny...
> :-) Bogusław

Rzeczywiście proste, tylko mi "ż" na robaczka zamieniło :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2005-01-12 10:52:55

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krystyna Chiger

> usunąć, a foto
>
> Rzeczywiście proste, tylko mi "ż" na robaczka zamieniło :-)
>
> --
> Krycha&Co(ty
Zaraz poprawię :-)
:-) Bogusław

10. Data: 2005-01-12 11:28:53

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz poprawię :-)
> :-) Bogusław

Już poprawiłam :)
Tylko nie wiem dlaczego tak robi, a jak wpisuje z ręki, to jest
dobrze.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Sepy...Miłek