Serwetki

1. Data: 2002-04-24 23:48:47

Temat: Serwetki
Od: "Maria Stewart" <k...@c...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny wrzucilam 36 wzorow serwetek z data 25.04.02 Moja sasiadka
wlasnie mi pokazala swoje zycowe zbiory Chyba z 30 lat Sa to zbiory z
australijskiego miesiecznika. Dziekuje Justynie za wzorki Suzanna dla
dzieci Pozdrowienia Maria

1. Data: 2002-04-25 05:46:42

Temat: Re: Serwetki
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Stewart" <k...@c...com.au> napisał w
wiadomości news:aa7gbj$1fl$1@news.onet.pl...
> [...]
> wlasnie mi pokazala swoje zycowe zbiory Chyba z 30 lat Sa to zbiory z
> australijskiego miesiecznika. Dziekuje Justynie za wzorki Suzanna dla

Wzorki sa cudowne - juz zmniejszyly ilosc wolnego miejsca na dysku :-)))))

Grazyna - z mrowkami w koncach palcow i nieprzemozna ochota zeby zaczac juz
w tej chwili :-))

1. Data: 2002-04-25 06:13:58

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wzorki są super. Dziękuję.
Mam tylko jedno pytanie. W pliku serwetka4.jpg są dwa zdjęcia, a schemat
jest
tylko do jednego. A właśnie ta druga wydała mi się interesująca. Jak
będziesz mogła to podeślij mi schemat.
Pozdrawiam. Hania.

1. Data: 2002-04-25 07:54:19

Od: "Maria Stewart" <k...@c...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Haniu jest mi bardzo przykro ale tylko tyle jest na tej stronie. Nie mam
wzoru tej drugiej serwety Sprawdzilam w zeszycie tej pani. To sa zbierane
arkuszew przez lata a nie jedna ksiazka . Mam co najmniej drugie tyle ale
musze znalesc czas na zeskanowanie Maria

prosba
Pasmanteria - Wroclaw
perkoz
chyba się narażę....