Sex czy zdrowie >>> wybór należy do CIEBIE !!!?

1. Data: 2001-08-31 20:44:29

Temat: Sex czy zdrowie >>> wybór należy do CIEBIE !!!?
Od: "Gosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście chodzi o zdrowie Psychiczne ???
Jeżeli myślisz inaczej to >>> cześć!

a jeżeli chodzi o ścisłość to czy sex jest zdrowy?
co możesz o tym powiedzieć(napisać)
Sprawy techniczne daruj Sobie!{drogi przyjacielu >przyjaciółko}

1. Data: 2001-08-31 21:04:05

Temat: Re: Sex czy zdrowie >>> wybór należy do CIEBIE !!!?
Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mot4s$2gsm$...@t...euromedia.pl...
> Oczywiście chodzi o zdrowie Psychiczne ???
> Jeżeli myślisz inaczej to >>> cześć!

Jak rozumiem, droga przyjaciółko, teza, ze seks jest zdrowy, absolutnie nie
wchodzi w grę...
no to>>>cześć!
pozdrawiam.pepe

1. Data: 2001-09-01 05:53:14

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jeżeli chodzi o ścisłość to czy sex jest zdrowy?
> co możesz o tym powiedzieć(napisać)

Uwaga! tak tylko zakładam

Czy ja wiem?

Wykorzystuje wielki ładunek emocjonalny.

A więc wpływa na psychikę, motywację.

To na pewno ma wpływ na nasze zdrowie.

Jak już mówiłem. Są dwie tego rodzaju przyjemności >>>> odczuwane
emocjonalnie
Jedna to sex, a druga to miłość.

I jedna i druga jest przyjemna.

Myślę, że te rzeczy niewłaściwie używane mogą być niebiezpieczne.

Chodzi też o sposób odczuwania. W połączeniu z różnymi zadaniami mózgu

Bezpiecznie, to wg. minie w oderwniu od jakich kolwiek innych rzeczy
angażujących emocjonalnie. Szczególnie jeśli chodzi o wszystkie negatywne.

1. Data: 2001-09-01 08:18:05

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

Może odwrócę pytanie - a czy frustracja potrzeb biologicznych jest zdrowa?
;)))

:)
joa

1. Data: 2001-09-03 09:16:09

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Gosia:
> Oczywiście chodzi o zdrowie Psychiczne ???
> Jeżeli myślisz inaczej to >>> cześć!

OK, moge zgodzic sie ze nie dla kazdego czlowieka
uprawianie seksu koreluje pozytywnie ze zdrowiem
psychicznym. ;)

Czarek

korekta
Pytanko
Nieśmiałość
Jak stworzyć idealne warunki bytowe dla mężczyzny? ;)
jedynak z kims, kto ma rodzenstwo sie nie dogada