Sezon grilowy

1. Data: 2004-04-21 12:03:55

Temat: Sezon grilowy
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jako że pogoda coraz ładniejsza czas pogrilować. I mam do Was pytanko: Czy
robiliście kiedyś rybkę na grilku? Jeśli tak to poproszę o sprawdzone rady,
jak i z czym :-))

Pozdrawiam

Beata

1. Data: 2004-04-21 13:20:05

Temat: Re: Sezon grilowy
Od: "Martti" <m...@p...bezspamu.onet.p.l> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jako że pogoda coraz ładniejsza czas pogrilować. I mam do Was pytanko: Czy
> robiliście kiedyś rybkę na grilku? Jeśli tak to poproszę o sprawdzone

Czesc,
zwykle robie tak lososia:
porcje dwonka, dobrane tak na jedna osobe
marynato-glazurke robie z miodu koniecznie lejacego
i czosnku wycisnietego przez praske (proprcje wg uznania)
wczesniej sole. Takie lososia w glazurke na godzinke do lodowki
potem na ruszcik srednio goracy i przekladajac polewam resztkami marynaty

pstrag:
caly wypatroszony z glowa moze byc, w srodek wrzycam zmrozone maselko
od grilujacych zalezy w jakim smaku.
polecam z koperkiem, albo czosnkiem dobry jest tes z maslem z orzechami.
jak masz taki specjalny ruszt do ryb do w niego, jak nie to owijam w folie
alum.
wszucajac do srodka jeszcze troche maselka i jakies ziola (co masz pod reka
swierzego)

smacznego
Martti

1. Data: 2004-04-21 17:41:10

Od: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> szukaj wiadomości tego autora

Dokladam trzy moje rybki na grillu:

Filety pstraga w ziolach
http://www.mrgrill.pl/r-101.php

Steki lososia w zaprawie sezamowej
http://www.mrgrill.pl/r-113-lse.php

Losos na desce
http://www.mrgrill.pl/r-104.php

Pozdr., Zbyszek

--
http://MrGrill.pl

1. Data: 2004-04-22 09:51:35

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja chce swoje trzy grosze.
NIe bardzo wiem co robie zle ale nijak mi kielbaska na grilu nie wychodzi
jest zawsze wysuszona przypalona podomnie jest z skrzydelkami czy kaszanka.
Kaszanka dodatkowo mi sie rozwala.
Ja bym prosil o porady jak poprawnie sie griluje.

Nie uzywam wegla drzewnego, samemu klade kawalki drzewa sliwkowego i
wisniowego przepalam na zar i na tym griluje.
Prosze o porady jak poprawnie grilowac by bylo smacznie i nie smieczone za
bardzo

AJA

1. Data: 2004-04-22 10:57:51

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kaszanka.
> Kaszanka dodatkowo mi sie rozwala.
> Ja bym prosil o porady jak poprawnie sie griluje.

Kaszanka ma to do siebie ze sie rozwala, to normalny objaw.
Najlepiej ja robic tak przekroic wzdluż i włożyc do środka pokrojona w
kostke mloda cebulke. Kazdą kaszanke owijam folią i griluje.
Może ten żar jest za goracy i dlatego ci sie wszsytko przypala. Podnies
grilowanie na najwyzszy poziom grilla.
A najlepszym rozwiazaniem jest kupienie tacek do grilowania, izoluja troszke
zar. Krocej griluj.

Boczniaki grzybem porosle?
taniio sprzedam
Czy do sałatki z kaszy kuskus pasuje curry???
Re: Soki warzywno-owocowe
Jak zrobić Homous?