Shepard's pie

1. Data: 2001-11-28 16:20:40

Temat: Shepard's pie
Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zestresowana. Wlasnie przyrzadzam shepard's pie. Wczoraj, kiedy
zaproponowalam mezowi, ze dzis zrobie to na obiad , on zapytal, czy to ta
slawna potrawa szkockich pasterzy z trawy i owczych odchodow...Zalamal mnie
tym zartem, wiec robie wszystko, by smak miala jak najbardziej odbiegajacy
od jego domyslow. Juz sie dusi podsmazone miesko z cebulka, sosem
pomidorowym, groszkiem i marchewka ( plus przyprawy) i gotuja ziemniaczki.
Potem ziemniaczki utluke na piure ze smietana i zapieke miesko pod pierzynka
z ziemniakow.
Musze zaznaczyc, ze miesko jagniece z przepisu zastapilam indyczym. Moze to
juz nie bedzie prawdziwy shepard's pie. W koncu nie slyszalam o shepardach
pasacych indyki. Moze nazwac to lepiej almada's pie? Choc ja tez indykow nie
paslam, ale moze mezowi sie bedzie lepiej kojarzyc....:))))

pozdr.
almada

1. Data: 2001-11-28 16:28:59

Temat: Re: Shepard's pie
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"almada" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
nie
> paslam, ale moze mezowi sie bedzie lepiej kojarzyc....:))))

ooh od razu przypomina mi sie moj English pie.
Twoj na pewno dobry, ale moj tez.

*******
m-gosia
*******

1. Data: 2001-11-28 18:56:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>mnie
>pierzynka
>nie

To co Twoj maz opisal to raczej haggis..shpeherd's pie opisywalam
w szczegolach bardzo dawno temu i zasadniczo tam wystepuje w roli
glownej mielona wolowina..jak baran to raczej scotch pie, a jak
gotowane mielone to cottage pie...a dobry sosik masz w tym
miesku???
Krysia
K.T. - starannie opakowana

czarna polewka
Co ma wspolnego gotowanie z podrywaniem?
Melasa ?????
Szafran
moze jakis smakowite danie na zime