Shiza Hiv ?

1. Data: 2003-10-20 18:06:36

Temat: Shiza Hiv ?
Od: "=-Bischop-=" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Kiedys mialem juz przezycia zwiazane z Hiv. Balem sie bo moglem byc
nosicielem. Mialem stosunek z prostytutka. Dopiero po roku meki sprawdzilem
i kamien spadl mi z serca. Wiem, ze po 3 miesiacach jest juz wynik, ale
wolalem miec 100% pewnosci. Mam w tej chwili dziwna sytuacje. Poznalem jakis
czas temu dziewczyne, zastanawiam sie czy nie jest zarazona Hiv. Mieszka w
Rosji, poznalem ja w innym kraju na wakacjach. Mozliwe, ze do mnie niedlugo
przyjedzie, w Rosji jest sporo zakazen Hiv, martwilem sie tym juz jak ja
poznalem.
Boje sie, ze moge juz byc nosicielem albo w niedalekiej przyszlosci. Z moich
znajomych nikt tak nie mysli jak ja, nikt tego zagrozenia nie bieze na
powaznie. Zastanawiam sie czy nie przesadzam, moze panikuje :(
Z jednej strony boje sie, a z drugiej czuje wewnetrzny spokoj, ze nie ma,
znam ja, wg.mnie jest porzadna dziewczyna. Nigdy nikogo nie da sie do konca
poznac... To jest dla mnie wazny temat, chce jej zaproponowac badanie.
Tylko,ze przyjedzie do mnie na jakis czas, z daleka.
Nie chce jej pokazac ze jej nie ufam, ze mysle o niej jak o najgorszej :(
Nie wiem , czy takie badanie zrobili by nawet w prywatnej klinice,
obcokrajowcowi...
Nie moge jej zabrac 1 dnia do lekarza, prosto z lotniska, a jesli nie daj
Boze bedzie zakazona, to sie dowiem juz po wyniku badan. Przed jej wylotem.
I co wtedy, ja tez moge juz byc nosicielem, jesli juz nie jestem.
Prosze o wasza konkluzje, sytuacja nie jest prosta?

1. Data: 2003-10-20 18:47:24

Temat: Re: Shiza Hiv ?
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Oct 2003 20:06:36 +0200, "=-Bischop-=" <g...@w...pl>
wrote:

>Prosze o wasza konkluzje, sytuacja nie jest prosta?

Konkluzja: safer sex.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-10-20 19:34:31

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak wrote in <u...@4...com>:

> Konkluzja: safer sex.

A może bez sexu, aż do chwili w której takie badanie, obustronne, będzie
dowodem odpowiedzialności za partnera i nie będzie się trza zastanawiac czy
prośba wyda się brakiem zaufania.
:)

A jakby coś to:
http://www.aids.gov.pl/temat/diagnostyka
http://www.reshumanae.neostrada.pl/zlinia.htm

Pozdrawiam.
Paweł.

1. Data: 2003-10-21 09:23:47

Od: "=-Bischop-=" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzwonilem dzis do Damiana. Robia tam badania rowniez obcokrajowcom.
Laboratorium maja na miejscu i na wynik ja kiedys czekalem 7 dni. Teraz
czeka sie dobe, lub wynik jest tego samego dnia. Chyba, ze sa jakies
watpliwosci :( ...
Nie wiem w jaki sposob ja o tym poinformowac, komplikuje sprawe fakt, ze
porozumiewamy sie w innym 3 jezyku :(
Zrobie chyba tak, ze poprosze ja o to zeby mi zaufala, przytule i powiem o
co mi chodzi. Boje sie tylko tego, ze zaraz sobie pomysli ma mnie za
prostytutke, albo nie ma wyczucia, ale w czyms takim trudno o wyczucie :(
Najchetniej zawiozlbym ja prosto z lotniska i mial to z glowy, ale jak to
bedzie wygladalo. :(
Lepiej to zrobic 2 dnia, z rana , ale nie bede sciemnial. Postawie sprawe
tak, ze dbam o nia i o siebie.
To wazna infomacja i od niej zalezy nasze zycie. Boje sie jej reakcji, ze ja
zawiode, zmieni o mnie zdanie. Pomysli sobie no tak mial tyle panienek, a ja
jestem nastepna. Sam nie wiem, lepiej zebym nie wnikal co sobie pomysli. Juz
widze jej mine i niechec do mnie.
Tym ruchem moge popsoc caly jej przyjazd :(
Nie chce tego, ale z drugiej strony musze miec pewnosc.
Napiszcie, jak o takich trudnych sprawach rozmawiac, zeby 2 osoba sie nie
odsunela. Nie jest to zdrada, ale ja to tak traktuje :(

1. Data: 2003-10-21 11:15:41

Od: "=-Bischop-=" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętaj też, że HIV nie równa się AIDS. To nie po to by bagatelizować
> sprawę, ale chcę naprostować te powszechnie nagłośnione kiedyś niby proste
> zależności.

Wiem. Ale prosze Was o wskazowki, jak sie najwlasciwiej zachowac ? Nie chce
jej stracic, zranic !

1. Data: 2003-10-21 11:51:03

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <v...@b...pl(wytnij to i oba duże E)> szukaj wiadomości tego autora

"=-Bischop-=" <g...@w...pl> napisał(a) tak:
> [...]

Pamiętaj też, że HIV nie równa się AIDS. To nie po to by bagatelizować
sprawę, ale chcę naprostować te powszechnie nagłośnione kiedyś niby proste

Jerzy

1. Data: 2003-10-21 18:46:05

Od: "=-Bischop-=" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może bez sexu, aż do chwili w której takie badanie, obustronne, będzie
> dowodem odpowiedzialności za partnera i nie będzie się trza zastanawiac
> [...]

Dziekuje za linki. Skorzystalem i sympatyczna Pani. doradzila, zebym
sciemnil, ze ten problem dotyczy jakiegos znajomego.
Pozniej, zebym ja wsadzil do samochodu i zawiozl na badanie. Nie wiem jaka
bedzie jej reakcja. :(
I co dalej, bede bez sexu czekal na wynik, jak sie pochamowac, sam na sam z
ukochana osoba ... :(
Prezerwatywa, a o takim zabezpieczeniu mowimy zabezpiecza przed Hiv,
niestety w malym procencie.
Mimo wszytsko lepiej uzywac prezerwatyw, bezpieczniejszy sex.

1. Data: 2003-10-21 22:23:42

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=-Bischop-= napisał:

> Nie wiem , czy takie badanie zrobili by nawet w prywatnej klinice,
> obcokrajowcowi...

No to Ciebie nie podtrzymam w zaniechaniu - w prywatnej klinice, w
Polsce, to nawet Bin Laden może robić sobie badania, byle tylko
zapłacił. Wiekszym problemem jest czas oczekiwania na wynik - skoro
robiłeś, to znasz. Nie wiem, czy istnieje jakis test "natychmiastowy" do
zakupienia w aptece - coś mi się kołacze, dzięki temu, że lekarze
wypowiadali sie na jego temat sceptycznie.

> [...]
> I co wtedy, ja tez moge juz byc nosicielem, jesli juz nie jestem.
> Prosze o wasza konkluzje, sytuacja nie jest prosta?

A jakich oczekujesz? Ja znam tylko dwa rozwiązania - jedno Ci wadzi
[badania], drugiego nie chcesz [seksu z niepewnością] - czyli nie ma
wspólnego mianownika, tzn. w sumie jest - powstrzymać się od seksu. ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-10-24 12:45:39

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

=-Bischop-= wrote in <bn3uqm$im9$1@opal.futuro.pl>:

> I co dalej, bede bez sexu czekal na wynik, jak sie pochamowac, sam na sam z
> ukochana osoba ... :(

Normalnie. A może to jest Twój problem co?
Paweł.

1. Data: 2003-10-24 14:52:24

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Oct 2003 14:45:39 +0200, "zielsko"
<zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> wrote:

>Normalnie. A może to jest Twój problem co?

Bo to może być problem i słowo "normalnie" wcale nie musi go
rozwiązać.

--
Amnesiak
------