Sie zastanawiam...

1. Data: 2007-03-13 20:28:54

Temat: Sie zastanawiam...
Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Z nami odbije ci palma". Nie wiem czy to dobre hasło dla nowozakładanej
firmy ogrodniczej =(:-o) Kumpel mnie prosił... Ciężkie jest życie poety ;-)

Zdroofka Johnny
http://www.johnny.civ.pl/

2. Data: 2007-03-13 20:37:05

Temat: Re: Sie zastanawiam...
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ""Z nami odbije ci palma". Nie wiem czy to dobre hasło dla nowozakładanej
> firmy ogrodniczej =(:-o) Kumpel mnie prosił... Ciężkie jest życie poety
;-)

Bombowa nazwa ! Weźcie kilku wariatów-koneserów
z tej grupy i podbijecie świat.

3. Data: 2007-03-13 21:21:32

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

johnny wrote:

> [...]
> firmy ogrodniczej =(:-o) Kumpel mnie prosił... Ciężkie jest życie poety ;-)

A co ma margaryna do ogrodnictwa? :)

OK, pobawmy sie jadac dalej tym tropem:
Zakladajac, ze firma nazywa sie Jas Ogrodnik (wstaw wlasne):

--Rosnij zdrowo z Jasiem Ogrodnikiem

--Najzielensza zielen u Jasia Ogrodnika

--Jas Ogrodnik - Gruszki na wierzbie

--Jas Ogrodnik - Wyczuj puls zieleni

--Najzywsze zywoploty u Jasia Ogrodnika

kto dalej?

MB

4. Data: 2007-03-14 08:09:20

Od: gont <g...@n...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

johnny napisał(a):
> ""Z nami odbije ci palma". Nie wiem czy to dobre hasło dla nowozakładanej
> firmy ogrodniczej =(:-o) Kumpel mnie prosił... Ciężkie jest życie poety ;-)

Świetne...
Jak idę do pracy, to przechodzę obok firmy ze sprzętem dla nurków. Mają
hasło "Z nami najszybciej na dno..." :D

--
gonT

5. Data: 2007-03-14 08:12:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

johnny napisał(a):
> ""Z nami odbije ci palma". Nie wiem czy to dobre hasło dla nowozakładanej
> firmy ogrodniczej =(:-o) Kumpel mnie prosił... Ciężkie jest życie poety ;-)

Świetne hasło! Idąc tym tropem, można jeszcze "z nami kaktus Ci
wyrośnie" ;-).

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2007-03-14 09:29:33

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisała:
> Świetne hasło! Idąc tym tropem, można jeszcze "z nami kaktus Ci
> wyrośnie" ;-).

Albo figa z makiem

7. Data: 2007-03-14 09:31:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Świetne hasło! Idąc tym tropem, można jeszcze "z nami kaktus Ci
> wyrośnie" ;-).
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Raczej zwiędnie...

8. Data: 2007-03-14 12:16:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

gont wrote:

> Świetne...
> Jak idę do pracy, to przechodzę obok firmy ze sprzętem dla nurków. Mają
> hasło "Z nami najszybciej na dno..." :D

Z takich hasełek najbardziej podoba mi się nazwa firmy "Just add water"
(dodaj tylko wody). Sprzedają łódki :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2007-03-14 13:34:22

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

johnny <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> firmy ogrodniczej =(:-o) Kumpel mnie prosił... Ciężkie jest życie poety ;-)

jakby do tego dodac wesoly rysunek czlowieczka z piekna palmą, to OK, ale
generalnie jest to troszke ryzykowne haslo. Kto lubi sie czepiac, czepi sie
jakby ukrytej propozycji nabijania klienta w butelke.

Zerknij na propozycje Magdy.

pozdr.H.

10. Data: 2007-03-15 14:28:52

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

johnny wrote:
> ""Z nami odbije ci palma". Nie wiem czy to dobre hasło dla nowozakładanej
> firmy ogrodniczej =(:-o) Kumpel mnie prosił... Ciężkie jest życie poety ;-)

Agencja z Nowego Jorku reklamuje tanie przeloty do Polski
(w polskojęzycznej gazecie wydawanej w Nowym Jorku):
"Czego nie przelecisz - będziesz żałował".

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz