kosiarka flymo - kłopocik

1. Data: 2007-03-14 06:54:02

Temat: kosiarka flymo - kłopocik
Od: "marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poszukuję tulei do kosiarki Flymo Elektroluks 131 900W, pisząc tuleja mam na
myśli element przy pomocy którego do wału silnika elektrycznego jest
przymocowany element tnący razem z wiatrakiem.
Ta którą mam wyrobiła się i nie mogę na trwałe przymocować całości do wału
silnika.
Pozdrawiam.

2. Data: 2007-03-14 06:58:19

Temat: Re: kosiarka flymo - kłopocik
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> przymocowany element tnący razem z wiatrakiem.
> Ta którą mam wyrobiła się i nie mogę na trwałe przymocować całości do wału

Nie ma serwisu w Polsce? To trzeba wytoczyć...

3. Data: 2007-03-14 09:39:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przymocowany element tnący razem z wiatrakiem.
> Ta którą mam wyrobiła się i nie mogę na trwałe przymocować całości do wału

http://www.paralusz.pl/kontakt_glowna.html

Sie zastanawiam...
cytisus 'Zeelandia' - jak rozmnożyć?
Robaki zwijajace sie w kulke