Siemie lnu

1. Data: 2003-05-14 18:39:37

Temat: Siemie lnu
Od: "Mitch" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
powiedzcie mi, prosze, jak to jest w koncu z tym siemieniem (siemiem) lnu ?
Niektorzy twierdza ze grubasy powinny pic bo poprawia przemiane materii inni
znowu ze nie pic bo tluste. Czy dla osoby z nadwaga zalecane jest spozywanie
siemienia czy nie? Pomocy!

Pozdr
Michal

2. Data: 2003-05-15 08:19:11

Temat: Re: Siemie lnu
Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mitch" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:b9u2hl$rj7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
materii inni
> znowu ze nie pic bo tluste. Czy dla osoby z nadwaga zalecane jest

siemie lniane jest ziołem z grupy sluzowatych, stosowane przy
zaparcich, ochronnie dla błony sluzowej żoładka, łagodzi tez kaszel.
Jezeli masz takie dolegliwosc, to sie nie przejmuj zbytnio wartoscia
kaloryczna, tylko popijaj sobie. Pewnie od tego bardziej nie utyjesz.
Na otyłość dobra jest dieta niełaczeniowa - sprawdziłam (nie łaczenie
białek z węglowodanami) polecam tez artykuł ktorego - link dalam w
poście dot. Arytmii a diety niskoweglowodanowej.

Pozdrowka Agata

3. Data: 2003-05-15 08:33:56

Od: p...@m...hts.com.pl (Piotr Wierciak) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kaszel.
> Jezeli masz takie dolegliwosc, to sie nie przejmuj zbytnio

Witam.
Jak wygląda sprawa z przygotowaniem siemienia do spożycia?
Słyszałem wiele interpretacji:
1. zaparzanie ziarenek
2. zaparzanie zmielonego
3.4. gotowanie jw
w powyższych możliwościach
5. spożywanie całości
6. spożywanie wyciągu

Każdy z tych sposobów podobno???? działa w inny sposób. Jak jest w
rzeczywistości?
pzdr Piotr Wierciak
wielbiciel gorącego zaparzanego zmielonego siemienia lnianego z
miodem

wyniki moczu-kobieta w ciąży
edukacja pacjenta
Szukam dobrego onkologa