Signopam-a może coś w zamian-pytanie do lekarzy.

1. Data: 2001-02-25 21:55:51

Temat: Signopam-a może coś w zamian-pytanie do lekarzy.
Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Choruję na nerwicę, ostatnio nie czuję sie najlepiej tzn. mam stany lękowe
nasilające się w pracy lub np. w sklepie. Lekarz przepisuje mi signopam, po
którym nie widzę u siebie specjalnej poprawy( do tego jeszcze dochodzi
coaxil). Zdaję sobie sprawę, że w takich chorobach nie ma cudownych
farmaceutyków, ale może ktoś podpowie mi co można stosować zamiast
signopamu, co zniosłoby, lub złagodziłoby bardzo przykry stan lękowy a
jednocześnie nie powodowałoby senności i pozwoliłoby na w miarę normalne
funkcjonowanie.Mówiłam lekarzowi, że nie czuję poprawy i w chwili dużego
napięcia dochodzi u mnie do poważnych zawrotów głowy- ostatnio prawie
zemdlałam, ale widocznie on chce trwac przy signopamie. Bardzo prosze o
poradę.
Ewa.

2. Data: 2001-02-26 08:39:38

Temat: Re: Signopam-a może coś w zamian-pytanie do lekarzy.
Od: "adam" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze terapia u psychologa/psychiatry? przeciez nerwica nie wziela sie z
'powietrza', sa jakies jej przyczyny.... taki czlowiek napewno ta przyczyne
znajdzie i skutecznie zaradzi...
wiem, ze u nas jest to moze malo popularne, ale niestety - jak trezba to
trzeba - tabletki, chociazby nie wiem jakie dobre - nie zawsze pomagają....

adam

ps: ostatnio zauwazylem, a i pytanie farmaceutow mnie w tym utwierdzilo, ze
strasznie wzrosla sprzedaz psychotropow - czyzby wieksza czesc spoleczenstwa
funkcjonowala 'na haju'???

a mowia, ze narkotyki sa niegrozne.....

adam

Użytkownik Ewa <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97bv5n$beh$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-02-26 14:23:34

Od: Halina Brzezinska <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

adam wrote:

> a moze terapia u psychologa/psychiatry

W Warszawie znam swietne osrodki terapeutyczne i terapeutow,ktorzy maja
doswiadczenie (od conajmniej 20 lat) . I to swietniedziala. Pod warunkiem, ze
wspolpracuje sie z terapeutami . Jak juz bedziesz wiedziala jak ta nerwica u
Ciebie funkcjonuje -to zaczniesz ja kontrolowac sama. Pomocne bywaja rowniez
ksiazki terapeutyczne pomagajace sledzic swoje emocje. Czytam np teraz Anthonego
de Mello-"Przebudzenie". Ciekawe spojrzenie. Napewno bardziej buduja sile
psychiczna niz lykanie tabletek.
Pozdrawiam Halina(nie lekarz ,ale studiuje literature medyczna -z
koniecznosci).

4. Data: 2001-02-26 20:00:07

Temat: Odp: Signopam-a może coś w zamian-pytanie do lekarzy.
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik adam <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97d42q$fa1$...@n...tpi.pl...

> [...]
ze
> strasznie wzrosla sprzedaz psychotropow - czyzby wieksza czesc

Niestety, bezmyslne (a raczej przemyslne) przepisywanie psychotropow nasila
sie i to na calym swiecie. Wspomina o tym najnowszy raport Miedzynarodowej
Komisji Srodkow Odurzajcych. Nie wspomne juz o 5 letnich dzieciakach, ktore
szprycuje sie metylfenidatem bo niby maja jakis tam zespol nadmiernej
pobudliwosci (ADHC czy jak mu tam).

Adam B.

citrosept
Prosze o pomoc w diagnozie
Magazyn E-Kurier - pierwszy numer
jakies nowe leki -profilaktyka migrenowa???
pl.sci.medycyna.moderowa na ?