Prosze o pomoc w diagnozie

1. Data: 2001-02-25 20:34:20

Temat: Prosze o pomoc w diagnozie
Od: "tpnet" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzn. w autdiagnozie.
Otoz od ok. miesiaca czuje dziwny tak jakbdy ucisk w gardle, tzn. nie jest
to do konca ucisk - po prostu czuje to gardlo. Do tego od tego tez czasu mam
temp. 36,9 do 37,6 tak codziennie. Czasem przechodzi to dzwine uczucie w
gardle ale wraca, najczesciej wieczorem. Lekarz przepisal mi Dalacin,
ibuprofen. Bralem je przez ok 2 tyg. ale nic nie skutkuje. Badanie krwi
wykazalo mi niski potas ok 3,6 , EKG - ok. Poza tym czuje, ze jest cos nie
tak z moim przewodem pokarmowym - w kale obserwuje jakies biale robaki, oraz
niestrawione czesci pokarmow (prawie zawsze jest to kukurydza). Ponadto -
cokolwiek zjem - odbija mi sie tym. A do tego czesto miewam nudnosci,
depresje.Jeszcze mam powiekszone wezly. Prosze o pomoc.

--
Wroclaw
k...@p...onet.pl

2. Data: 2001-02-26 06:45:14

Temat: Re: Prosze o pomoc w diagnozie
Od: "Piotr Kaminski" <w...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie objawy sa charakterystyczne w przypadku pasozytow przewodu
pokarmowego.
Zrob badanie kalu w celu stwierdzenia rodzaju pasozytow (moze ich byc cale
mnostwo, jednak w Twoim przypadku opis najbardziej pasuje do glisty
ludzkiej)
Podwyzszona temperatura wynika stad, ze pasozyty wydalaja rozne substancje,
ktore sa toksyczne dla organizmu.
Dziwne odczucia w gardle sa takze czesta zwiazane wlasnie z pasozytami. Moze
nie w twoim przypadku, ale czesto spowodowane sa tym, ze glista dociera do
gardla w trakcie snu (bol zazwyczaj pojawia sie wtedy rano).

Leczenie jest zazwyczaj proste, ale trzeba byc bardzo konsekwentnym i
stosowac sie scisle do zalecen lekarza. Leki przyjmuje sie zazwyczaj w dwoch
seriach (mocniejszej i slabszej), gdyz samo zabicie pasozyta nie gwarantuje
wyleczenia (zostaja jeszcze jego "dzieci" w postaci jaj)

Zycze szybkiego wyleczenia

Piotr Kaminski
w...@d...pg.gda.pl

3. Data: 2001-02-26 13:46:41

Od: "tpnet" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robilem badanie kalu na pasozyty (jakies pojedyncze) i nic nie wykazalo,
pomimo ze widze te pasozyty w kale.
Ja panikuje, bo przezczytalem gdzies objawy raka zoladka (trudnosci w
przelykaniu itp.)

--
Krysztof Wróbel
Wroclaw

4. Data: 2001-02-26 14:18:42

Od: "Piotr Kaminski" <w...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko bez paniki.
Jeszcze raz powtorze, ze Twoje objawy sa charakterystyczne dla pasozytow (ja
obstawialbym gliste ludzka).
To, ze badanie kalu nic nie wykazalo o niczym nie swiadczy, gdyz takie
badania trzeba bardzo czesto przeprowadzac kilkakrotnie (znam przypadek, gdy
dopiero 5 badanie dalo pozytywny rezultat). Dlatego jesli zobaczysz w kale
jeszcze raz jakies robaki, to zapakuj je do pojemnika i zanies do
laboratorium analitycznego, niech je zidentyfikuja.

Zrob tez badania krwi (w przypadku glisty ludzkiej zmienione jest OB) i z
tymi wynikami i objawami idz do dobrego lekarza.

W ostatecznosci istnieje mozliwosc przejscia" kuracji antypasozytniczej" bez
stwierdzenia w kale pasozytow. Jednak taka decyzje moze podjac wylacznie
lekarz, gdyz leki nie sa obojetne dla organizmu (w koncu to trucizna).

Pozdrawiam

> [...]
> pomimo ze widze te pasozyty w kale.
> Ja panikuje, bo przezczytalem gdzies objawy raka zoladka (trudnosci w

Magazyn E-Kurier - pierwszy numer
jakies nowe leki -profilaktyka migrenowa???
pl.sci.medycyna.moderowa na ?
Febra czy opryszczka?
Dieta optymalna (tłuszczowa)