Silne dominujące charaktery [długie]

191. Data: 2011-09-30 06:19:33

Temat: Re: Silne dominujące charaktery [długie]
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j62ni8$9ir$68@node2.news.atman.pl...

> Pięść

Bylo zostawic, niezamierzony dowcip czesto udany jest.

192. Data: 2011-09-30 07:13:04

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Idę spać, bo zaraz mi wszyscy zaczniecie przypominać "mojego" demona. ;)

Prawdziwi dominatorzy chodzą spać, kiedy chcą i z kim chcą.

Qra, przeciągając się leniwie

193. Data: 2011-09-30 09:22:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-29 23:10, Paulinka pisze:

> Się wyśpij, bo za mało Cię w tym wątku było ;-)

Dzień dobry. Już nadrabiam. ;)

Ewa

194. Data: 2011-09-30 09:23:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-30 09:13, Qrczak pisze:

> Prawdziwi dominatorzy chodzą spać, kiedy chcą i z kim chcą.
>
> Qra, przeciągając się leniwie

Nie. Prawdziwi to śpią tak długo, jak chcą.

Ewa

195. Data: 2011-09-30 09:26:24

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-30 08:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> I kto to pisze?

Naprawdę nie rozumiesz, czy udajesz?

Mnie naprawdę nie chodzi o to, jakie masz poglądy, czy zdanie w danej
sprawie, ale o sposób ich prezentacji (jeżeli to w ogóle można nazwać
prezentacją poglądów).

Ewa

196. Data: 2011-09-30 09:27:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-30 00:33, michał pisze:

> Ale czasem mnie to wkurza. Szczególnie, kiedy "wiem", że mam rację, a
> rozmówca mi nie wierzy.

Jeśli o mnie chodzi, to we wszystko Ci wierzę.

Ewa, testując nową metodę. ;)

197. Data: 2011-09-30 09:35:00

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Prawdziwi to śpią tak długo, jak chcą.

No i właśnie. Ja np. śpię do bólu.

Qra

198. Data: 2011-09-30 09:43:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mnie naprawdę nie chodzi o to, jakie masz poglądy, czy zdanie w danej
> sprawie, ale o sposób ich prezentacji (jeżeli to w ogóle można nazwać

Tobie naprawde nie chodzi o moj sposob prezentacji (nie wiem co mozna mu
zarzucic do momentu jak zaczelas z ad personami) tylko o to, ze bardzo
paskudnie reagujesz na roznice zdan. Bierzesz ja bardzo osobiscie i
osobiscie zaczynasz pogrywac.

199. Data: 2011-09-30 10:09:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-30 11:35, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> No i właśnie. Ja np. śpię do bólu.

Ja nigdy w życiu nie dałabym się tak skrzywdzić!

Ewa

200. Data: 2011-09-30 10:11:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-30 11:43, Ghost pisze:

> Tobie naprawde nie chodzi o moj sposob prezentacji (nie wiem co mozna
> mu zarzucic

fcale nic

EOT
Ewa