Siłowniki do bramy dwuskrzydłowej - pytanie.

1. Data: 2006-04-05 19:51:05

Temat: Siłowniki do bramy dwuskrzydłowej - pytanie.
Od: "Andy" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam zamiar uzbroić bramę wjazdową dwuskrzydłową na posesję w siłowniki do
otwierania. Podoba mi się zestaw firmy Mhouse (ma chyba dużo wspólnego ze
znaną marką Nice) typ WG2 - cena 1590 PLN.
Czy ktoś z grupowiczów ma coś takiego zmontowane i jak toto spisywało sie w
zimie?
Proszę o wszelkie opinie dot. siłowników i automatyki (innych firm także),
ponieważ jestem nieuswiadomiony w tym temacie, a inwestycja powinna byc
trafiona, wygodna i niezawodna.

pozdrawiam
Andrzej z Bielska-Białej

2. Data: 2006-04-06 06:22:06

Temat: Re: Siłowniki do bramy dwuskrzydłowej - pytanie.
Od: cheetah <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy napisał(a):
> [...]
> znaną marką Nice) typ WG2 - cena 1590 PLN.
> Czy ktoś z grupowiczów ma coś takiego zmontowane i jak toto spisywało sie w

Witam

Posiadam dokładnie taki zestaw (WG2) od pazdziernika zeszlego roku.
Działa bez zadnych problemów niezaleznie od warunków atmosferycznych.
Jedyna czynnoscia jaka musiałem wykonac zima bylo zwiekszenie sily
otwierania bramy (przy mrozach ponizej -15 zatrzymywala sie w polowie -
w instrukcji zreszta bylo napisane ze zima nalezy zwiekszyc sile
otwierania ).

Zanim kupisz zestaw radziłbym zapoznac sie z instrukcja montażu i
sprawdzić czy bedziesz mogł zamontowac to do swojej bramy. ja mialem
troche zabawy z przerabianiem slupkow od bramy.

Widzialem ostanio taki zestaw za 1499 (albo 1450) w leroy merlin .

W razie jakis problemow sluze pomoca.

Pozdrawiam
Krzysztof

Di kiedy mozna wiercic ?