Simone Perele

1. Data: 2005-02-08 12:50:09

Temat: Simone Perele
Od: "bea." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie, czy ktoras z grupowiczek uzywa bielizny tej firmy ?
Jakie opinie ? Warte swojej (dosyc wysokiej) ceny ???
I jak z rozmiarami, normalne czy zawyżone/zanizone ??
Z gory dziekiza info

1. Data: 2005-02-08 14:40:33

Temat: Re: Simone Perele
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bea." <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Mam pytanie, czy ktoras z grupowiczek uzywa bielizny tej firmy ?
> Jakie opinie ? Warte swojej (dosyc wysokiej) ceny ???
> I jak z rozmiarami, normalne czy zawyżone/zanizone ??

Raczej nie warta:-(strzepi sie .Rozmiarówka standartowa.Ja wiecej nie kupie.

Gosia

1. Data: 2005-02-10 08:09:18

Od: "bea." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK
Dziękuje bardzo za info.

Yves Rocher, krem na dzien i na noc Auto-Defense - nie chwale
wskaznik dni plodnych?
Ramka walentynkowa Yves Rocher
Podwójny podbródek
Ona i ON- najpiękniejsi