Nie cierpię kobiet z wąsami!!! Jak można tak po ulicy chodzić?!

1. Data: 2005-02-08 14:53:41

Temat: Nie cierpię kobiet z wąsami!!! Jak można tak po ulicy chodzić?!
Od: "Olek" <O...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu zaznaczam, że niedbających o siebie mężczyzn też nie lubie.

Słuchajcie, nie ma dnia, żebym będąc na ulicy, nie natknął się na co namniej
dwie kobiety z wąsami. I nie mam tu na myśli wąsików, takiego
ledwowidzialnego meszku, który jeszcze jestem w stanie przeboleć (choć też
przychodzi mi to z trudem), tylko wąsy. Normalne wąsy. Czarne, liczne. U
niektórych kobiet wygląda to niemal tak jak u facetów. Ja po prostu nie
wiem, gdzie te kobitki żyją i co sobie myślą. Nie widzą, że to jest ohydne?
Wymaluje sobie jeszcze taka usta na czerwono, założy mini i jest wielka
dama. Tyle, że z wąsami. Kto taką pocałuje? Zatrudni? Będzie chciał z nią
przebywać? Przecież te kobiety muszą widzieć, że coś jest nie tak. Przecież
wystarczy głupia pęseta, albo wosk, krem, lub kosmetyczka. Pisze się o tym w
prasie, w reklamach w TV pokazują ładne, zadbane kobiety, mówią otwarcie o
depilacji, a te nie - z wąsami będą chodzić. To jest po prostu odrażające. I
jeszcze mam takie szczęście, że zawsze jakaś taka musi usiąść w autobusie
obok mnie. Z niektórymi jest jeszcze gorzej - lato, upał, a ta sukienka bez
ramion i spocone włosy pod pachami. Albo zarośnięte nogi i mini. Zwłaszcza
takie po 40-tce. No ludzie! Zacznijmy wreszcie zwracać im uwagę. Niech się
golą, depilują, dbają. Ile można na to patrzeć? Każdy się boi odezwać, bo to
niegrzecznie. Mam to w nosie. Nigdy więcej wąsatych kobiet!!!

Jestem ciekaw, co o tym sądzicie. Tylko mi nie mówcie, że się nie da, że
każda metoda usuwania zarostu boli, że jest to droga przyjemność, itd. Da
się!

A kobiety, które mają męski zarost i boją się golić maszynką, żebym im włosy
nie stwardniały, są po prostu śmieszne. Przecież im już i tak nic nie
zaszkodzi. Gorzej być nie może !!!

Mężczyźni też są zaniedbani, ale to osobny temat.

1. Data: 2005-02-08 15:14:43

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 8 Feb 2005 15:53:41 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <O...@n...pl> i powiedziała:

> Wymaluje sobie jeszcze taka usta na czerwono, założy mini i jest wielka
> dama. Tyle, że z wąsami. Kto taką pocałuje? Zatrudni? Będzie chciał z nią
> przebywać?

Umrą w staropanieństwie i z wyschniętą macicą.

Zuzanka (kicia z wąsami)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-02-08 15:28:10

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olek" napisał w wiadomości ...
> [...]
> wreszcie zwracać im uwagę. Niech się golą, depilują, dbają. Ile można na
> to patrzeć? Każdy się boi odezwać, bo to niegrzecznie. Mam to w nosie.

Wiesz, Ty to musisz być szczęśliwym człowiekiem, skoro nie masz większych
zmartwień niż obce kobiety z wąsami... Idź lepiej odrabiać lekcje...

L.

1. Data: 2005-02-08 15:33:55

Od: "Olek" <O...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wiesz, Ty to musisz być szczęśliwym człowiekiem, skoro nie masz większych
>zmartwień niż obce kobiety z wąsami... Idź lepiej odrabiać lekcje...

Moja Droga, też odeślę Cię do lekcji, gdy zacznie Ci przeszkadzać 30-ty w
tym miesiącu pan, od którego będzie walić brudem i który się do siebie
dosiądzie. A nawiasem mówiąc, szkołę mam już dawno za sobą

1. Data: 2005-02-08 15:58:52

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olek <O...@n...pl> napisał(a):

> Moja Droga, też odeślę Cię do lekcji, gdy zacznie Ci przeszkadzać 30-ty w
> tym miesiącu pan, od którego będzie walić brudem i który się do siebie
> dosiądzie. A nawiasem mówiąc, szkołę mam już dawno za sobą

Hej, a ja z kolei pozytywnie odebralam Twoj glos. W koncu to jest forum
poswiecone urodzie a nie dumaniu nad losem swiata, wszystkie staramy sie
wygladac, nie tylko nie smierdziec. Dla wlasnej i otoczenia przyjemnosci.
Zawsze zastanawialy mnie takie panie. O ile machne reka na egzemplarze
nieprzystosowane do zycia w spolecznosci, cuchnace przepoconym sweterkiem, to
nadziwic sie nie moge paniom zadbanym, ktore wlasnie poswiecaja czas jakis na
pielegnacje swego wizerunku, ale uparcie epatujace owymi wasami. Sama skubie
brwi, mam pieprzyk na brodzie, z ktorego co jakis czas eliminuje wlos czy dwa
i nie uwazam tego za czynnosc szczegolnie przykra czy czasochlonna. Ba, jak
mi sie przypomni, mizne sie takze depilatorem w piance po twarzy, bo duzo
lepiej wyglada twarz zupelnie gladka, bez nawet drobnych bialych krotkich
wloskow, ktore wlasnie posiadam i eliminowac lubie.
A juz kontrast owej szminki - pinkie - winkie albo red z owym atrybutem suma,
brrrrr.

Dziwi mnie to i tyle. Nic do takich pan nie mam tylko z powodu owych wasow,
ale to tak, jakbym miala byc obnosic sie golym pepkiem w chwili, gdybym
miala biodra wezsze od talii. Sa atrybuty meskie i sa damskie. Panowie z
piskliwym glosem chyba nie zaczepiaja napotkanych kobiet by wychwalaly meski
sopran ;-))

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-02-08 16:15:34

Od: "Krotka" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może usuwanie włosków kończy się u nich podrażnieniem?
A moze mają inny gust?

(wszak w niektórych kulturacj kobiety tym bardziej są seksowne im więcej
mają owłosienia na ciele)

Jeśli kobieta dba o siebie, a to jest jedyny szczegół wg Ciebie nie pasujący
do całości może wynikać z tego, że ta Pani w zupełności siebie taką
akceptuje, odpowiada jej to i/lub nie widzi w tym nie nieapetycznego.

Do większej tolerancji namawiam..
Bo wąsik u Pani to coś innego niż brud czy niezadbanie..
Akurat kwestie depilacja mogą być kwestią gustu czy też właśnie kultury.

--

Krotka.

1. Data: 2005-02-08 17:50:00

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olek" napisał w wiadomości ...
> Moja Droga,

???????????

> też odeślę Cię do lekcji, gdy zacznie Ci przeszkadzać 30-ty w tym miesiącu
> pan, od którego będzie walić brudem i który się do siebie dosiądzie.

Jest możliwe, że może mi przeszkadzać, jeśli od kogoś śmierdzi, ale nie
leciałabym z tym na grupę, bo i tak nie sprawię, żeby ten czy inny zaczął
się myć. Myślisz, że oni/one czytają PRU ?
Zresztą chodziło chyba o wąsy. Facet z wąsami niech się do mnie przysiada,
baba też, nie przeszkadza mi to o ile nie śmierdzi.

>A nawiasem mówiąc, szkołę mam już dawno za sobą

Z Twojego postu powiało szczeniactwem. W moim odczuciu oczywiście. Dorosły
człowiek chyba wie, że nie ma co próbować zmieniać świata. Lepiej popracować
nad sobą.
Nadal nie rozumiem co Cię obchodzi obca baba z wąsami, albo z owłosionymi
nogami. Jej sprawa ! A może ona, albo jej facet tak lubi ? Nam nic do tego.

Pozdrawiam - L.

1. Data: 2005-02-08 17:56:00

Od: "Olek" <O...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z Twojego postu powiało szczeniactwem. W moim odczuciu oczywiście. Dorosły
> człowiek chyba wie, że nie ma co próbować zmieniać świata. Lepiej
> popracować nad sobą.

Nie bierz tego do siebie, bo nie ma to byc atak, ale chce sie ustosunkowac
do tej wypowiedzi. Gdyby wszyscy tak mysleli, do dzisiaj tkwilibysmy w
sredniowieczu. Zreszta, zauwaz, jak mocno zmienil sie stosunek ludzi do
urody i higieny wlasnie dzieki odpowiednim artykulom w gazetach, poradom w
telewizji, itd. O tym trzeba mowic i mozna w ten sposob wiele zmienic.
Trzeba dotrzec do osob, ktore o siebie nie dbaja. Takie jest moje zdanie.

> Nadal nie rozumiem co Cię obchodzi obca baba z wąsami, albo z owłosionymi
> nogami. Jej sprawa ! A może ona, albo jej facet tak lubi ? Nam nic do
> tego.

Po prostu mnie to razi, jak to widze. Czasem jest to tak szokujace, ze
czlowiek ma odruch wymiotny, rozumiesz? Radzisz mi patrzec w okno. Niestety
przez nie tez czasem mozna kogos takiego dostrzec. Od tego nie da sie uciec.
Po prostu wychodzisz z domu w dobrym nastroju, idziesz na smaczny obiad, a
tu bach! Przy stoliku na przeciwko siada ktos taki. Usta czerwone na maksa i
wasy, na ktorych w dodatku osadzaja sie flaczki z talerza. Ohyda!

1. Data: 2005-02-08 18:01:57

Od: "Aśka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krotka" <z...@a...pl> napisał w wiadomości
>A może usuwanie włosków kończy się u nich podrażnieniem?
> A moze mają inny gust?

Taaaaaaaaak, bardzo zły gust!!!!!!!!!!!!!

> [...]
> do całości może wynikać z tego, że ta Pani w zupełności siebie taką
> akceptuje, odpowiada jej to i/lub nie widzi w tym nie nieapetycznego.

Tak, śmierdziuchy też siebie akceptują. Jak od kogoś jedzie spyrytem na km
to też mamy to akcptować? A Tobie by to nie przeszkadzało?

> Do większej tolerancji namawiam..
> Bo wąsik u Pani to coś innego niż brud czy niezadbanie..

Ale to jest zaniedbanie.......takie samo jak brud.

> Akurat kwestie depilacja mogą być kwestią gustu czy też właśnie kultury.

O jakiej kulturze mówisz? Nie słyszałam, żeby w Polsce i generalnie w tym
regionie świata owłosienie na twarzy płci pięknej - właśnie, jaka ona
piękna? - było akceptowane i uznawane za jedną z tradycji, czy powszechnie
zaliczane do jednego z atrybutów urody europejki.
Gust gustem, równie dobrze można powiedzieć, że ktoś ma prawo chodzić po
ulicy - przepraszam za określenie- w posranych gaciach. Bo może lubi?
Czy jest to kwestia gustu? A może ten ktoś powinien jednak liczyć się z tym,
że śmierdzi i komuś przeszkadza?
Apropos kupy - takiego to chyba tylko muchy kochają.
Więc jednak wąsate babeczki mają coś wspólnego z takim "pacjentem".

Pozdrowienia dla kochających damski zarost!
Polecam zakup lustra i wosku do depilacji.

1. Data: 2005-02-08 18:03:22

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olek" napisał w wiadomości ...

> Po prostu mnie to razi, jak to widze.

A naprawdę tak często to widzisz?
Ja widziałam babę z wąsami raz w życiu, ale za to miała wąsy normalnie jak
facet !!! Było to na targach książki w PKiN i cała była odstawiona, a tu...
Ale fakt, to trzeba jej przyznać, że te wąsy to też miała zadbane i
przystrzyżone równo nad górną wargą jak trzeba ;-D

A tak z ciekawości Olek, gdzie jest tyle bab z wąsami? ;-)
I jeszcze jedno - czy Ty nosisz może wąsy?
Pzdr.-L.

Simone Perele
Yves Rocher, krem na dzien i na noc Auto-Defense - nie chwale
wskaznik dni plodnych?
Ramka walentynkowa Yves Rocher
Podwójny podbródek