Sine palce.

1. Data: 2000-10-28 19:55:37

Temat: Sine palce.
Od: "wicio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od niedawna zaobserwowalam u siebie niepokojace zmiany, chodzi mi o to ze
niekiedy - bez najmniejszej przyczyny, zupelnie samoistnie sinieja mi palce
rak. Nie jest tak ze sinieja wszystkie, raz zrobi sie siny jeden palec innym
razem trzy.....wystepuje wowczas uczucie mrowienia a jak wracaja to "normy"
to bardzo wyraznie czuje jak krew "wplywa" zpowrotem.
Zreszta od zawsze mialam zimne rece i stopy, mam 30lat.

Co moze byc przyczyna ???

Dziekuje - Joanna

2. Data: 2000-10-28 21:20:39

Temat: Re: Sine palce.
Od: "wicio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za sugestie.
Nie wiem jednak jak ma sie ucisk powodowany dlugim siedzieniem na desce do
sinienia palcow, ja ich raczej nie uciskam.

Joanna

3. Data: 2000-10-28 21:56:28

Od: Jacek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wicio wrote:

> [...]
> to bardzo wyraznie czuje jak krew "wplywa" zpowrotem.
> Zreszta od zawsze mialam zimne rece i stopy, mam 30lat.

Ucisk na naczynia krwionosne i malo ruchu.
Przez wiele lat mialem dretwienie nog po siedzeniu na sedesie,
bo akurat deska uciskala w miejscu zgiecia nog
a mrowienie bylo tak silne, ze nogi byly jak z waty i musialem nimi
przez minute czy dwie uderzac aby mrowki wytrzepac.
Nogi byly jak bezwladne po paralizu.
I balem ze sie przewroce, taka odczuwalem bezsilnosc i bezwladnosc
ale jakos to minelo i teraz mrowienia nie odczuwam.

Zatem duzo ruchu, zwiekszenie masy ciala
a gdy njie pomoze to wizyta u lekarza.
J.

4. Data: 2000-10-28 22:33:08

Od: Jacek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wicio wrote:

> Dziekuje za sugestie.
> Nie wiem jednak jak ma sie ucisk powodowany dlugim siedzieniem na desce do
> sinienia palcow, ja ich raczej nie uciskam.
A ucisk na kregi, kregoslup, a ucisk ubrania na tetnice, stresy ?
Gdy zasinieja palce idz do sauny lub wez goraca kapiel i zobacz
czy cos sie zmienia.

5. Data: 2000-10-29 08:56:29

Od: "Leszek" <L...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wicio <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tfb2n$h66$...@h...uw.edu.pl...
> Witam.
>
> Od niedawna zaobserwowalam u siebie niepokojace zmiany, chodzi mi o to ze.
Trudno bez badania postawic diagnoze. Konieczne sprawdzenie wydolnosci
ukladu krazenia. Sinica palcow to sinica obwodowa moze byc jednym z objawow
niewydolnosci tego ukladu. Polecam wizyte u angiologa, kardiologa. Pomocne
bedzie usg serca i naczyn. Pozdrawiam. L.

6. Data: 2000-10-29 18:13:46

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wicio napisał(a) w wiadomości: <8tfb2n$h66$1@h1.uw.edu.pl>...

>Co moze byc przyczyna ???

Pewnie nie stosujesz diety optymalnej...

Adam B.

Bóle głowy i osłabienie
Choroby tropikalne w Polsce?
Choroby tropikalne w Polsce?
jak rozpoznać objawy nowotworów u dzieci ?
Re: Kondolencje i pytanie