Skąd pieniądze na Euro 2012?

1. Data: 2007-04-24 08:13:31

Temat: Skąd pieniądze na Euro 2012?
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkrótce po ogłoszeniu "wspaniałego" werdyktu przez Michela Platiniego i
euforii ludzi sportu demonstrowanej przed kamerami, przeczytałem
spokojniejsze komentarze na temat źródeł finansowania tej imprezy. Ktoś tam
domniemywał, że tradycyjnie pieniądze znajdą się u emerytów i rencistów.
Domniemanie zaczyna się potwiedzać! Wystarczy przeczytać opinie ekonomistów
w cytowanym przez onet artykule Gazety Prawnej na stronie:
http://biznes.onet.pl/5,1406684,prasa.html

Jeśliby tezy wspomnianych ekonomistów miały się zmaterializować, to w
pierwszej kolejności szlag trafi becikowe i coroczną waloryzację rent i
emerytur. Renty zostaną zapewne zlustrowane, a pomysł emerytur pomostowych
znajdzie swoje miejsce w śmietniku. Ruszy też pewnie reforma KRUS-u i sam
Lepper z jego Kalatą nie przeszkodzą w składkowym strzyżeniu rolników, tych
prawdziwych i tych co kupili folwarki ale uprawiają tylko proceder.

Czy ktoś może sprzeciwić się tym pomysłom? Nie, nikt. Samoobrona wygłosi
kolejne chińskie ostrzeżenie o zerwaniu koalicji, a wybory daleko jeszcze,
więc nie ma obawy o zbiesienie się wyborców starców i inwalidów. Czas jak
wiadomo leczy rany i w przypadku tych akurat grup społecznych to leczenie
czasem skutkuje wiekuiście. Ci którym będzie to dane przez Opatrzność będą
mogli sobie w zamian popatrzeć jak nasi kopią na najwspanialszych na świecie
stadionach, a niektórym uda się pojechać ambulansem po nowiutkiej
autostradzie do centrum medycyny specjalistycznej (choć do tego czasu może
przybędzie znachorów i reaktywuje się zawód felczera bardzo popularny we
wczesnym okresie powojennym, kiedy brakowało kadr medycznych i nie trzeba
będzie już utrzymywać takich kapitałożernych placówek).

Piękny, słoneczny mamy dzisiaj dzień. Zbieram się i jadę na targ kupić
różowe okulary.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

2. Data: 2007-04-24 16:28:54

Temat: Re: Skąd pieniądze na Euro 2012?
Od: "Abal" <andrzej_banas(wytnij to!)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Swoja droga to jestem ciekw ile faktycznie jest tych wyludzonych rent, bo
moim skromnym zdaniem nie jest ich duzo, jak zwykle propaganda , pieniadze
uciekaja zupelnie gdzie indziej, wystarczy tylko zobaczyc na cala budzetowke
ich prace itd.
Pzdr
Andrzej

3. Data: 2007-04-25 11:19:47

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 10:13, "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> wrote:
> Renty zostaną zapewne zlustrowane
Już teraz znam kilka osób niepełnosprawnych - ciężko chorych min. na
padaczkę
cudownie uzdrowionych przez ZUS.

> przybędzie znachorów i reaktywuje się zawód felczera bardzo popularny we
> wczesnym okresie powojennym, kiedy brakowało kadr medycznych i nie trzeba
> będzie już utrzymywać takich kapitałożernych placówek).

Minister Religa przedstawi w czerwcu projekt ustawy o koszyku
świadczeń gwarantowanych przez Państwo, raczej nie będzie tam
świadczeń stomatologicznych, protez i wózków chociaż o średnim
standardzie.
Pozdrawiam Piotr

włącznik głosowy
Dziwny ból