Skąd się może brać pisk w uszach.

1. Data: 2009-07-25 09:11:22

Temat: Skąd się może brać pisk w uszach.
Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja koleżanka od paru lat cierpi na schorzenie w postaci pisku w uszach.
Schorzenie to powstało po ciąży i jakoś nie może ustąpić, pomimo iż
koleżanka była już u różnych specjalistów laryngologów.

Czy istnieje jakiś uczciwy fachowiec specjalista który zajmuje tym tematem,
który mógłby zdjagnozować przyczynę powstawania takiego schorzenia ?.

Żal mi kobieciny strasznie bo męczy się biedactwo i nikt nie umie jej
pomóc....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

2. Data: 2009-07-25 17:09:18

Temat: Re: Skąd się może brać pisk w uszach.
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Endriu" h4eh3p$18u$...@n...interia.pl

> Czy istnieje jakiś uczciwy fachowiec specjalista który zajmuje tym tematem,
> który mógłby zdjagnozować przyczynę powstawania takiego schorzenia ?.

Mnie piszczy, gdy się przemęczę lub przeziębię i przestaje, gdy się wyśpię
i wykuruję. :) Ponoć pomagają banany -- nie wiem, na ile jest to prawdą,
ale jem sporo bananów odkąd miewam nieznośne piszczenie w lewym uchu. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

3. Data: 2009-07-25 19:33:50

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 11:11, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:
> [...]
> który mógłby zdjagnozować przyczynę powstawania takiego schorzenia ?.
>
> Żal mi kobieciny strasznie bo męczy się biedactwo i nikt nie umie jej

Piski w uchu,,,hmm temat rzeka ;)
Mnie od tak dawna piszczy,że myślałam 'taka ma być' ,ale u mnie pisk
był preludium do Meniera.
Swoją drogą dobrze,że to Manier bo jak bym musiała jeść banany bleee :
(
-aszhrei-

4. Data: 2009-07-26 08:33:06

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie www.telezdrowie.pl
znajdzeisz testy.
Nic ci to nie wyjaśni, ale będziesz umieć nazwać swoje szumy.
Powody zaś mogą być rozliczne.
Mogą wynikać nie tylko z uszu,
ale też z nadciśnienia, a nawet niestrawności itp.

Czyli:
-Panie doktoże, boli mnie bżuh.
-Więc obetnę panu uszy.

Lub:
-Panie doktoże, słyszę szumy.
- To wytnę panu jakieś bebehy.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

5. Data: 2009-07-26 18:24:09

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> --
> Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
> sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Stokrotko, wracałem dzisiaj z Mazur przez Pułtusk i tam koło dworca
PKS jest taki duży sklep "Stokrotka" (właściwie supermarket). Czy ty
masz coś wspólnego z tym sklepem, jesteś właścicielką?
Pewnie nie, ale co mi szkodzi zapytać w wakacyjnym nastroju :-).

6. Data: 2009-07-26 20:03:49

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Stokrotko (...) jest taki duży sklep "Stokrotka" (właściwie supermarket).
>Czy ty
>masz coś wspólnego z tym sklepem, jesteś właścicielką?

Nie. I nigdy nie miałam nic do takiego sklepu.
Nawet w Wołominie nie ma , __zdaje się__, żadnego sklepu Stokrotka.
Ale są Żabki.

7. Data: 2009-07-26 22:15:26

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Nie. I nigdy nie miałam nic do takiego sklepu.
> Nawet w Wołominie nie ma , __zdaje się__, żadnego sklepu Stokrotka.
> Ale są Żabki.

LOL :>

btw,
Co to jest ropucha i czterdzieści żabek?
... to teściowa wiesza firanki!

STranger
5435

8. Data: 2009-07-27 08:32:25

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale są Żabki.
A Biedronki są? Słyszałem, że Żabki miały pożreć Biedronki, bo są
owadożerne. Jednak do tej pory nic takiego nie nastąpiło. No i dobrze,
oślizgłe żabki lubię mniej niż biedronki.

> Co to jest ropucha i czterdzieści żabek?
> ... to teściowa wiesza firanki!
No tak. Czyli ta teściowa ma niezły apetycik - zjeść czterdzieści
żabek to wyczyn; i niesłychane siły witalne - po takiej wyżerce
jeszcze firanki wieszać. Ale tak chyba mają wszystkie teściowe, a
swoich sił witalnych używają zazwyczaj na wtrącanie się. Ach, to
francuskie poczucie humoru żabkojadów...

9. Data: 2009-07-27 23:20:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Endriu" napisał:

> Czy istnieje jakiś uczciwy fachowiec specjalista który zajmuje tym
> tematem, który mógłby zdjagnozować przyczynę powstawania takiego
> schorzenia ?.

We Wrocławiu przy klinice otoloaryngologii jest pracownia szumów
usznych. Poszukaj czegoś takiego bliżej siebie.

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-07-30 01:51:40

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> który mógłby zdjagnozować przyczynę powstawania takiego schorzenia ?.
>
> Żal mi kobieciny strasznie bo męczy się biedactwo i nikt nie umie jej

Standardowo sprawdza się poziom magnezu w erytrocytach - ale powodzenia w
znalezieniu laboratorium, które to potrafi zrobić... Można próbować w ciemno
leczyć niedobory magnezu - chodzi tutaj co prawda o niedobory potasu, ale one
niemal zawsze są spowodowane niskim poziomem magnezu (bez tego pierwiastka
organizm nie może przyswajać i magazynować potasu).

Tu jest mały artykulik o magnezie

http://www.nerwica.vegie.pl/niedobor_magnezu.html

Nawet jak suplementacja większymi dawkami magnezu i potasu nie pomoże, to na
pewno nie zaszkodzi.

Druga sprawa, warto sprawdzić tarczycę, chociaż tu raczej można spodziewać się
trzasków niż pisku.

Metoda Morinagi DGHAL
O szkodliwości spożywania dużych dawek witamin
Nikiel w protetyce
Sztuczny staw biodrowy - po wymianie
PROŚBA O POMOC - JAKIE BADANIA???