Zgrubienie w okolicach odbytu

1. Data: 2009-07-25 10:43:02

Temat: Zgrubienie w okolicach odbytu
Od: " Max" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś podczas kąpieli odkryłem, że mam zgrubienie o kilkumilimetrowej średnicy
wyczuwalne w okolicy odbytu (nie w odbytnicy, ale na zewnatrz). Nie boli.

Czy to moze byc nowotwor i mam panikowac?

Wyczytalem teraz, ze warto isc z tym do chirurga - jakiej dokladnie specjalnosci
ma byc to chirurg? Tak wiem, kim jest proktolog, ale ich podobno jest kilkunastu
w calym kraju.

2. Data: 2009-07-25 11:32:40

Temat: Re: Zgrubienie w okolicach odbytu
Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 12:43, " Max" <j...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> ma byc to chirurg? Tak wiem, kim jest proktolog, ale ich podobno jest kilkunastu

Maxiu :P,,,to zgrubienie w okolicy odbytu o ,którym dziergasz to może
być:
1. żylak odbytu zwany hemoroidem
2. narośl skórna spowodowana długoletnią szczeliną odbytu
Proponuję wziąć lusterko i to oblukać czy to sine, jasne, czy
jakietam. Generalnie proktolog się zajmuje tego typu przypadłościami
to mi jednak,
o wiele bardziej pomogła chirurg,a byłam i u prokto,więc nie ma to
znaczenia jeśli ten chir. wie o co kaman.
Wstępnie radzę się nie przejmować,,,tylko iść do speca.
pozdrówko
-aszheri-

3. Data: 2009-07-25 11:56:43

Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź.

Jak czytam to hemoroidy są wewnątrz kanału, a u mnie to zgrubienie (można je
"przesuwać") jest "na krawędzi". Kolor ma taki sam jak reszta.

Kurczę, boje się, że to początek czegoś poważnego.

4. Data: 2009-07-25 12:42:16

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 13:56, " " <j...@g...pl> wrote:
> Dzięki za odpowiedź.
>
> Jak czytam to hemoroidy są wewnątrz kanału,
...nie koniecznie
a u mnie to zgrubienie (można je
> "przesuwać") jest "na krawędzi". Kolor ma taki sam jak reszta.
... a no właśnie,,, jak nie ma w okolicy prok. idź do najlepszego
jakiego znajdziesz chir.
oczywiście wpierw musisz mieć skierowanie od inter. ale,,, żeby Ci je
dał musi oblukać ;)
> Kurczę, boje się, że to początek czegoś poważnego.
...nie boooj,,,na takie maleństwa się nie umiera,ale nie lekceważ,,,
jak ze wszystkim.
-aszheri-
p.s daj znać jak Cie zdiagnozują,,ok?

5. Data: 2009-07-25 14:08:06

Od: " Max" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.... a no właśnie,,, jak nie ma w okolicy prok. idź do najlepszego
>jakiego znajdziesz chir.

To "a no właśnie" było odnośnie do koloru? Oznacza coś niepokojącego?

Dzięki za odpowiedzi :)

6. Data: 2009-07-25 14:51:04

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 16:08, " Max" <j...@g...pl> wrote:

> To "a no właśnie" było odnośnie do koloru? Oznacza coś niepokojącego?
>
> Dzięki za odpowiedzi :)

...moim zdaniem masz szczelinkę- pęknięcie(może małą) ale
"przechodzoną" a jej urok taki,że
po jakimś czasie daje o sobie znać oprócz krwawieniem to i takim
guzkiem,który z czasem rośnie- dla tego "a no właśnie". Idź do lekarz
bo jeśli to szczelina to później będziesz cierpiał.
Oczywiście bez żenady,,,szczelina to wbrew stereotypom nie choroba
homoseksualistów(Q- uświadomieniu ćwierćgłówków), nawet małe dzieci ją
miewają.
-aszheri-

Skąd się może brać pisk w uszach.
Metoda Morinagi DGHAL
O szkodliwości spożywania dużych dawek witamin
Nikiel w protetyce
Sztuczny staw biodrowy - po wymianie