Czy fenistil można używać na pokszywkę?

1. Data: 2009-07-26 09:51:16

Temat: Czy fenistil można używać na pokszywkę?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy fenistil można używać na bąble alergiczne zwane też pokszywką?
Tzn. na takie zwykłe bąble pojawiające się po zjedzeniu pokarmu z alergenem,
np. kalafiora itp.
Hydrokortyzon (maść) jest na receptę i ma wady.
Zyrtek - to nie na temat , jak jest bąbel jest już po sprawie.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2009-07-28 11:34:49

Temat: Re: Czy fenistil można używać na pokszywkę?
Od: "Adam" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Czy fenistil moszna uszyfać na bomble alergiczne zwane tesz pokszywkom?
Tsn. na takje zwykue bomble pojawiajonce się po zjedzeniu pokarmu z
alergenem,
np. kalafiora itp.

3. Data: 2009-07-28 19:33:19

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczytałam się ulotkę, okazało się,
że fenistil jest bardziej na bąble alergiczne niż na ukąszenia,
ale na ukąszenia też.

4. Data: 2009-07-28 21:02:30

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:

> Czy fenistil moszna uszyfać na bomble alergiczne zwane tesz pokszywkom?
> Tsn. na takje zwykue bomble pojawiajonce się po zjedzeniu pokarmu z
> alergenem,
> np. kalafiora itp.

Do kitu ten Fenistil. Zyrtec to działa.

--
animka

5. Data: 2009-07-29 04:31:01

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Do kitu ten Fenistil. Zyrtec to działa.

Zyrtec to w innej sytuacji. Działa wcześniej.
A jak się już zjadło i bąble już wyskoczyły, i wiadomo od czego,
i nie planuje się jedzenia alergenu ponownie,
to zyrtec nie ma już sensu.

6. Data: 2009-07-30 13:24:55

Od: radek <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> Czy fenistil moszna uszyfać na bomble alergiczne zwane tesz pokszywkom?
> Tsn. na takje zwykue bomble pojawiajonce się po zjedzeniu pokarmu z
> alergenem,
> np. kalafiora itp.

pojebauo ciem? :)

r.

ps. sorki, nie moglem sie powtrzymac, musialem sobie tak napisac... :)

7. Data: 2009-07-30 21:11:29

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pojebauo ciem? :)
>
> ps. sorki, nie moglem sie powtrzymac, musialem sobie tak napisac... :)

Ten akapit był następujący:
[...]

Jest czytelny. Ty zaś piszesz nieczytelnie , i bez polskiego liternictwa.
Wyraźnie zazdrościsz. Już jesteś w koszu, automatem, pszed pszeczytaniem.

Zgrubienie w okolicach odbytu
Skąd się może brać pisk w uszach.
Metoda Morinagi DGHAL
O szkodliwości spożywania dużych dawek witamin
Nikiel w protetyce