Kolowrotek w glowie - co to moze byc

1. Data: 2009-07-26 15:44:20

Temat: Kolowrotek w glowie - co to moze byc
Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
od 2 dni mam kolowrotek w glowie tak jakby problem z utrzymaniem
rownowagi oraz taki dziwne uczucie jakbym byl pijany...
Co to moze byc ?

2. Data: 2009-07-26 22:08:26

Temat: Re: Kolowrotek w glowie - co to moze byc
Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Caezar Peonti vel pyteria pisze:
> Witam
> od 2 dni mam kolowrotek w glowie tak jakby problem z utrzymaniem
> rownowagi oraz taki dziwne uczucie jakbym byl pijany...
> Co to moze byc ?

Do lekarza pierwszego kontaktu. Takie objawy mogą wskazywać na szereg
chorób, a nie chcę Cię straszyć guzami mózgu itp. A być może to problem
laryngologiczny.

STranger
5435

3. Data: 2009-07-30 20:10:44

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Caezar Peonti vel pyteria" <p...@i...pl> wrote in message
n.googlegroups.com...
> Witam
> od 2 dni mam kolowrotek w glowie tak jakby problem z utrzymaniem
> rownowagi oraz taki dziwne uczucie jakbym byl pijany...
> Co to moze byc ?

Polecam wizytę w lekarza... Może być to niedokrwistość, jakieś zakażenie
etc... Diagnostyka wszystko wykażę i lekarz chętnie rozwiąże Pana problem.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

Czy fenistil można używać na pokszywkę?
Zgrubienie w okolicach odbytu
Skąd się może brać pisk w uszach.
Metoda Morinagi DGHAL
O szkodliwości spożywania dużych dawek witamin