Skala Larsona

1. Data: 2003-05-15 21:25:35

Temat: Skala Larsona
Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
mam ogromna prosbe do niusowiczow o informacje na temat tej skali.Przeszukal
am juz pare podrecznikow i Internet,ale poniewaz w ogole nie wiem co to za s
kala,trudno mi tez ukierunkowac szukanie.Nazwisko Larson znalazlam na jednej
ze stron neurochirurgicznych,cos na temat skali larsona na stronie ortopedyc
znej...Ale zadnych konkretow.Jesli macie jakies pojecie gdzie mozna znalezc
info na ten temat bede wdzieczna za wskazowki.
agra
a...@p...fm