Skasowano moj post ;-(

1. Data: 2000-01-01 17:59:31

Temat: Skasowano moj post ;-(
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Subject:
your post 3...@f...onet.pl has been cancelled
Date:
1 Jan 2000 05:31:24 -0000
From:
c...@n...mimuw.edu.pl
To:
expert <e...@f...onet.pl>

Your post 3...@f...onet.pl has been cancelled,
the reason was: Broken group posting rules.
See http://www.usenet.pl/doc/faq.html for pl.* news hierarchy posting
rules.
Please read crefully http://www.usenet.pl/doc/faq.html and group
description
(to be found at http://www.usenet.pl/) *before* replying.

Twoj list zostal automatycznie usuniety z serwerow respektujacych zasady
pisania do grup pl.*.
Jesli przypadkowo naruszyla(e)s zasady pisania do tych grup, to
przepraszamy
za powstale utrudnienia i prosimy o wyrozumialosc. Jesli jednak robisz
to celowo, musisz sie liczyc z mozliwoscia calkowitego odciecia od
newsow pl.*.
Prosimy o zapoznanie sie z regulami z http://www.usenet.pl/doc/faq.html,
oraz z opisem tej grupy. Nie odpiszemy na listy z pytaniami, na ktore
odpowiedz
znaduje sie pod jednym z powyzszych linkow.

Skasowany artykul znajduje sie pod adresem:
http://news.mimuw.edu.pl/cancelbot/articles/2000/01/
01/06:31:23.6324.27818

Wszystkie skasowane artykuly sa dostepne w katalogu:
http://news.mimuw.edu.pl/cancelbot/
--
cancelbot

-- poczatek Twojego artykulu:
From: expert <e...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.comp.programming,pl.sci.psychologia,pl.misc.telef
onia.gsm
Subject: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Date: Fri, 31 Dec 1999 18:32:28 GMT

Jezeli nie pojawia sie inne informacje,
to pluskwa milenijna
pozostanie najwiekszym swiatowym oszustwem informacyjnym 20 wieku.
Na ktore daly sie nabrac miliardy Ziemian.

Jacek

1. Data: 2000-01-01 18:53:49

Temat: I baaaardzo dobrze!
Od: "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Skasowano moj post

Ufff, moze ktos pokasuje wszystkie i bedzie spokój z expjertem....

1. Data: 2000-01-01 20:43:18

Temat: Re: Skasowano moj post ;-(
Od: root <r...@m...intranet> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote:

> [...]
>
> Jacek

Czyżby jakiś nowy soft IBMa sprawdzający sensowność postów? Ach, te
hamerykany, co one nie wymyślą...

irt. (LMB)

1. Data: 2000-01-01 20:54:40

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżby jakiś nowy soft IBMa sprawdzający sensowność postów? Ach, te
> hamerykany, co one nie wymyślą...
To nie soft, robot, a konkretny fizyczny cenzor.
Podalem tez linki do wszystkich ocenzurowanych postow do usenetu, gdyz
co ciekawe, cenzurowane posty byly czesto bardzo sensowne, na temat i do
jednej grupy.
Zatem zaden robot, bot z IBM, ino czelawiek eto sdielal.

1. Data: 2000-01-01 23:06:47

Od: f...@W...dione.ids.pl (futszaK) szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl>, napisal:

>Subject:
> your post 3...@f...onet.pl has been cancelled
> Date:
> 1 Jan 2000 05:31:24 -0000
> From:
> c...@n...mimuw.edu.pl
> To:
> expert <e...@f...onet.pl>

i bardzo dobrze, oby wiecej takich

moja propozycja to dopisanie linijki:
if nadawca=expert <e...@f...onet.pl> then cancel
:-)

futszak

1. Data: 2000-01-02 14:11:06

Temat: Odp: Skasowano moj post ;-(
Od: "CZACHO" <c...@f...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielki c(_) pifka dl tego kto to zrobil !!! Nareszcie kots zajal sie
problemem o nazwie Expert... i mam nadzieje, ze poroblem szybko zniknie z
grupy :)))))

CZACHO - The Death Knight
ICQ: 33212361
e-mail: c...@f...gnet.pl
Wroclaw

1. Data: 2000-01-02 15:20:16

Temat: Re: Odp: Skasowano moj post ;-(
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZACHO wrote:

> Wielki c(_) pifka dl tego kto to zrobil !!! Nareszcie kots zajal sie
> problemem o nazwie Expert... i mam nadzieje, ze poroblem szybko zniknie z
> grupy :)))))
Mam nadzieje ze Czacho dostanie pale z ortografi i nie uzyska promocji
do klasy 4 tej.

1. Data: 2000-01-02 17:16:04

Temat: Odp: Odp: Skasowano moj post ;-(
Od: "CZACHO" <c...@f...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje ze Czacho dostanie pale z ortografi i nie uzyska promocji do
klasy 4 tej.

To, ze pisze bez ogonków nie klasyfikuje sie do bledów... a poza tym nic tu
dziwnego nie widze ?!
pifko ?! blad celowy... zobacz inne posty !

Hmmm... tam gdzie ja sie ucze... ortografii juz nie ma... czemu ?! Bo jest w
podstawówce... ale Ty Expert nie skonczyles zadnej...

CZACHO - The Death Knight
ICQ: 33212361
e-mail: c...@f...gnet.pl
Wroclaw

1. Data: 2000-01-02 22:57:57

Od: f...@W...dione.ids.pl (futszaK) szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl>, napisal:

>Mam nadzieje ze Czacho dostanie pale z ortografi i nie uzyska promocji
>do klasy 4 tej.

nadzieja matka glupich, czyli takich jak ex

pert

Re: 1000 nielegalnych mandatow z czeskiego fotoradaru
Re: Szdodliwosc hossy na Wall Street, w Europie, na GPW dla gospodarki i przemyslu swiatowego
Odp: Szdodliwosc hossy na Wall Street, w Europie, na GPW dla gospodarki i przemyslu swiatowego
Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ? Politechnika Wroclawska
Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?