Skasuj

31. Data: 2010-05-18 20:35:54

Temat: Re: Skasuj
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 13:34:42 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> No to roboty za wiele nie bedziesz miala.
>
> XL, co ty chcesz udowodnic biorac udzial w tej dyskusji?
> Ze wbrew temu co sugerujesz na ludziach sie nie znasz?
>
> Stalker

Że prawo słuszności tłumu nie działa na wszystkich.

32. Data: 2010-05-18 20:36:14

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Piotrek życie, nie każdy jest lubiany choćby i szpagat zrobił dla
> publiki.

Wiesz co? ty masz chyba naprawdę jakiś problem ze zrozumieniem.
Nie raz pisałaś, że mnie lubisz, żeby potem mnie lżyć jak psa.
Nawet jak odgradzałem się od ciebie kfem i cbnet ci to perswadował.
Jak ty robisz tutaj szpagat psychiczny, to ci złego słowa nie powiedziałem,
ale jak ja, to już twoje projekcje są na anty.
Piotrek

33. Data: 2010-05-18 20:37:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Że prawo słuszności tłumu nie działa na wszystkich.

Ale my wszyscy dobrze wiemy, że Ty zawsze ponad tłumem.

--
Pozdrawiam - Aicha

34. Data: 2010-05-18 20:38:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciebie?
A potrzebuję? :)

Dałeś mi dzisiaj plonka.
Dziwię się, że ciągle jeszcze odpisujesz na moje posty.
Plonkownica ci się zepsuła, Psycholu?

--
CB

35. Data: 2010-05-18 20:41:15

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> [...]
> Jak ty robisz tutaj szpagat psychiczny, to ci złego słowa nie powiedziałem,
> ale jak ja, to już twoje projekcje są na anty.

Fakt długo, nawet bardzo byłeś w stosunku do mnie miły. Dopóki nie
napisałeś o dobrych praktykach w zdradzie, potem się posypało.

--

Paulinka

36. Data: 2010-05-18 20:47:25

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 22:35, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Że prawo słuszności tłumu nie działa na wszystkich.

Taaaaa.... Intencja szlachetna - tylko jakos Ci nie wierze...

Stalker, ale (S)Endera mi tak normalnie po ludzku zal, tylko ja mu na
okraglo nie czolgowalem...

37. Data: 2010-05-18 20:54:16

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 22:47, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Taaaaa.... Intencja szlachetna - tylko jakos Ci nie wierze...
>
> Stalker, ale (S)Endera mi tak normalnie po ludzku zal, tylko ja mu na
> okraglo nie czolgowalem...

Ja w kazdym razie w temacie sie wiecej wypowiadal nie bede...

Stalker

38. Data: 2010-05-18 21:13:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 13:54:16 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Ja w kazdym razie w temacie sie wiecej wypowiadal nie bede...
>
> Stalker

No i to doceniam, że nie jesteś po stronie tłumu.
Ja też pasuję w tym temacie.

39. Data: 2010-05-18 21:16:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No i to doceniam, że nie jesteś po stronie tłumu.
> Ja też pasuję w tym temacie.

Głupio?

--

Paulinka

40. Data: 2010-05-18 21:44:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chwila, a skąd ty znasz Kominka i Bluzgacza?
I dlaczego łączysz te bezmózgi ze mną? :)

Bardzo ciekawe. ;)

--

> [...]
> biegle, co jest przecież do sprawdzenia w archiwum.
> Nawet chyba z jakimś sygnaturkowcem czy coś.

Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił
DO BAB, KOBIET I DAM
Pipuś to pikuś....
na 95% to pimpuś :))