Skierniewickie Święto...

11. Data: 2004-09-19 20:40:36

Temat: Re: Skierniewickie Święto...
Od: "rednecki" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cij5rk$q1p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Byłam , jak już od bardzo wielu lat, w Skierniewicach. Coraz bardziej
jeżdżę
> tam z przyzwyczajenia, niż dla atrakcyjnych zakupów.

Ja też uważam, że coraz więcej jest stoisk odpustowych niż prawdziwych
szkółkarzy.
Najczęściej stoiska obsługują osoby zupełnie nie znające się na roślinach .
I tak na przykład dzisiaj na pytanie jaka to sosna, odpowiedź brzmiała : "Ta
żółta, a ta czarna".
A Sylwek natychmiast skomentował : " To dlaczego taka zielona?" (:-)

>Na stoiskach z roślinami doniczkowymi i
> kubłowymi raczej nic interesującego.

Trzeba było Mario trochę poszperać żeby coś wypatrzeć. Ja np. kupiłam sosnę
Muricata i
jeszcze jakąś japońską bez nazwy, a z ciekawostek Phyteuma (Zerwa) którą
wypatrzył Karol Kot na zwykłym stoisku z bylinami . Kupiłam dwie dąbrówki
Ajuga respenta "Chokolate chips" i "Piramidalis Crispa" i jeszcze dwa
Dryopterisy, Kalinę koreańską, Oman wielki itd . Dwa kursy do samochodu
trzeba było zrobić, i już nawet mie obeszliśmy wszystkich ulic ze stoiskami
, bo nogi odmówiły współpracy.

> A przy okazji serdeczne podziękowania dla Jagody i Sylwka za gościnę i
miło
> spędzony czas :-). Chociażby dla samego tego warto było pojechać do
> Skierniewic.

Nam też było miło przyjąć Was pod naszym dachem .
Całkiem niechcący zakończenie wczorajszej imprezy odbyło się w Swędowie (:-)
bo pojechaliśmy po torebkę, którą wraz z dokumentami, kluczami i
pieniędzmi zostawiłam w samochodzie Bogusława.
Przeciągnęło się dość długo to świętowanie.
Grażynce i Bogusławowi dziękujemy za gościnę . Następne Święto Kwiatów już
za rok.
Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

12. Data: 2004-09-20 19:24:06

Temat: Odp: Skierniewickie Święto...
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam te same odczucia od kilku lat - coraz więcej stoisk 'z mydłem i
> powidłem' , coraz mniej roślin.
No tak, jak ktoś ma takie różnorodne szaleństwo w ogródku to z biegiem lat
ma coraz mniej roślinek, które zainteresowałyby go:):):)
Pozdrav.Rene

13. Data: 2004-09-21 08:56:22

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> No tak, jak ktoś ma takie różnorodne szaleństwo w ogródku to z biegiem lat
> ma coraz mniej roślinek, które zainteresowałyby go:):):)

Przesada :-). Mam długą listę tych poszukiwanych, ale jak pisałam
wcześniej - pojechałam po cebule i byliny, a wróciłam ze skalnymi, a na te
nie mam już raczej miejsca.

Z pozdrowieniami, Maria

14. Data: 2004-09-21 15:51:07

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przesada :-). Mam długą listę tych poszukiwanych, ale jak pisałam
> wcześniej - pojechałam po cebule i byliny, a wróciłam ze skalnymi, a na te
> nie mam już raczej miejsca.
Hi hi hi - cierp ciało:):):)
Pozdrav.Rene

15. Data: 2004-09-21 16:01:59

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hi hi hi - cierp ciało:):):)

E, tam... się zrobi spotkanie i powydaje, to miejsce się znowu zrobi :-).
Tymczasem podosadzałam gdzie się dało i jakoś do wiosny będzie.

Z pozdrowieniami, Maria

16. Data: 2004-09-23 13:10:18

Temat: Storczyk
Od: "gaja2005" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie do fachowców storczykowych.
Co to za cudo?

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=31558711

Pozdrawiam- Justyna

17. Data: 2004-09-23 14:34:14

Temat: Re: Storczyk
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gaja2005" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witam!
> Mam pytanie do fachowców storczykowych.
> Co to za cudo?
>
> http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=31558711

Bulbophyllum medusae - za zbyt duże pieniądze i ze zdjęciem bynajmniej nie
oferowanej rośliny. Dla zainteresowanych - prawie wszystkie storczyki tego
rodzaju wydzielają silny, najczęściej nieprzyjemny zapach, a że wygląda dość
ciekawie, to fakt.

Z pozdrowieniami, Maria

targi interflower
winogrona altankowe