Sklejone frytki

1. Data: 2002-10-08 21:21:15

Temat: Re: Sklejone frytki
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Kowalewski" <M...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:3DA34C4C.DCB0FDF5@acn.waw.pl...
> Pocialem frytki maszynka i takie troche zbite w kupe wrzucilem do
> frytkownicy. Skleily sie w jeden taki jeden krag. Daly sie rozkleic, ale
> z trudem i polamaniem czesci.
> To wina ziemniakow, czy obrobki?
> Pozdrawiam,
> Michal.

obrobki i ziemniakow po trochu. Frytki pociac nalezy, wzrucic na sitko,
przeplukac letnia woda, potrzasajac kolkakrotnie, zostawic na godzine do
podeschniecia, ciepnac na goracy olej, smazyc az zaczna miec oznaki frytek,
ktore niedlugo sie zezloca, wtedy wyjac na kilka minut, potem dosmazyc na
zloto. Pycha! Niezawodne!

pozdr.wkn

1. Data: 2002-10-08 21:27:11

Od: "t.kubat" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

raczej obrobki Michale. Frytki nalezy od siebie porozdzielac przed
wrzuceniem i wszystko bedzie dobrze. Pozdrawiam

1. Data: 2002-10-08 22:04:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Oct 2002 23:21:16 +0200, Micha? Kowalewski
<M...@a...waw.pl> wrote:

>Pocialem frytki maszynka i takie troche zbite w kupe wrzucilem do
>frytkownicy. Skleily sie w jeden taki jeden krag. Daly sie rozkleic, ale
> [...]

moja byla sasiadka, co byla sasiadka przez rok, CODZIENNIE na
kolacje robila frytki, z kartofli, nie z zamrazalnika. kroila,
plukala, suszyla na sicie potem na scierce. wychodzily jej cuda.
moje sa zawsze jak zwiedla marchew :(

Trys
K.T. - starannie opakowana

RFD Nowa grupa pl.misc.dieta.wege - i zmiana starego opisu pl.soc.wegetarianizm
Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu
Pyszny twarożek mi wyszedł.....(chwalę się;)
Re: Sklejone frytki
KOLACJA WE DWOJE - świece, wino