Sklep w USA...

1. Data: 2007-01-27 19:22:31

Temat: Sklep w USA...
Od: Tomasz <twbox_usun@usun_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mozecie polecic jakies dobre, sprawdzone zrodlo zakupu kosmetykow w USA
ktore gwarantuje niskie ceny i oryginalnosc towaru?

Tomek

2. Data: 2007-02-04 17:38:32

Temat: Re: Sklep w USA...
Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 20:22, Tomasz <twbox_usun@usun_poczta.onet.pl> wrote:
> Witam,
>
> mozecie polecic jakies dobre, sprawdzone zrodlo zakupu kosmetykow w USA
> ktore gwarantuje niskie ceny i oryginalnosc towaru?
>
> Tomek

ja kupowałem zawsze ma strawberrynet ale teraz są jakieś ograniczenia

3. Data: 2007-02-04 17:57:28

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> ja kupowałem zawsze ma strawberrynet ale teraz są jakieś ograniczenia

Strawberrynet.com nie jest z USA.

A jakby inicjator wątku jakoś zawęził, o co mu chodzi (kosmetyki
pielęgnacyjne? popularne perfumy taniej? perfumy niszowe?) to może dałoby
się coś podpowiedzieć.

--
JoP

4. Data: 2007-02-22 13:17:43

Od: Tomasz <twbox_usun@usun_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):
> [...]
>
> A jakby inicjator wątku jakoś zawęził, o co mu chodzi (kosmetyki
> pielęgnacyjne? popularne perfumy taniej? perfumy niszowe?) to może dałoby

Pytam w sumie ogolnie... ale powiedzmy w tych grupach:

- pielegnacyjne, perfumy popularne i niszowe, kosmetyki luksusowe.

Zarowno dmskie jak i meskie. Sklepow jest ogromny wybor ale moze ktos
poleci zrodlo tanich i pewnych zakupow gdzie nie robia problemow z
wysylka do Polski.

Tomek

Mikrodermabrazja Ziaja
Serwis www.PolscyProducenci.pl