Sklep z butami

1. Data: 2000-12-20 11:12:26

Temat: Sklep z butami
Od: "dinki2099" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ważna wiadomośc dla wszystkich wrocławian.

SKLEP PRZY ULICY DOKERSKIEJ 18\7 I NA ULICY RUSKIEJ KTÓREGO PROWADZI MARIUSZ
MILEWSKI JEST DO DUPY GDYŻ OSZUKAŁ MNIE NA 240 ZŁ WCISKAJĄC ZEPSYTE FIRMOWO
BUTY.

ROZNIEŚCIE PO WSZYSTKICH ZNAJOMYCH ŻE TEN SKLEP NIE JEST WART ABY W NIM
KUPOWAĆ.

KOLEŚ MNIE OSZUKAŁ I JESZCZE MÓWI ŻE JA JESTEM WINNY.