Skociałam do szczętu :-)

131. Data: 2011-07-01 12:10:20

Temat: Re: Skociałam do szczętu :-)
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4e0db73b$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Piotrek wylazło do ludzi i marudzi:

> Dziękuję. Komplementa zachowam w pamięci, a ową mam też.
========
Tyle, że Qrzą
:-)
ale się odgryzłem!!!
:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

132. Data: 2011-07-01 12:10:25

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-01 14:00, Qrczak wrote:
> Pomyliłeś gatunki.
> Do oczu. I wydziobie wspomniane.
>
> Qra, urażona

Nienienie, pisałam o psie Chirona. Wydawało mi się, że zatrzymał się
jakby w pół drogi.

Piotrek

133. Data: 2011-07-01 12:11:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jul 2011 07:00:43 +0200, Chiron napisał(a):

> Ten człowiek poza projekcjami nie wnosi niczego. Przecież to typowa
> projekcja: idiota- to uważa, że inni są głupi. Uważam, że na grupie jednmak
> pełni przydatną rolę: coś jak WC w domu:-)

A ja to się zastanawiam, który otwór swego ciała Ghostek uwaza za
najwazniejszy - i tylko ta kwestia mnie interesuje w tej całej sprawie :-)
--
XL
Prawda o GMO:

134. Data: 2011-07-01 12:13:53

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-01 14:11, Ikselka wrote:
> A ja to się zastanawiam, który otwór swego ciała Ghostek uwaza za
> najwazniejszy - i tylko ta kwestia mnie interesuje w tej całej sprawie :-)

Może go po prostu zapytaj wprost?

Niemazaco, najprostsze rozwiązania są czasami najmniej oczywiste.

Piotrek

135. Data: 2011-07-01 12:19:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

> Może go po prostu zapytaj wprost?
>
> Niemazaco, najprostsze rozwiązania są czasami najmniej oczywiste.

Problem w tym, że trudno stwierdzić, którym otworem Ghost odpowie- tak samo
śmierdzi
:-(
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

136. Data: 2011-07-01 12:21:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jul 2011 09:04:19 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Hehehehe, trafiona zatopiona, tak sie wnerwila, ze pomylila "obstawiam" z
> "obawiam"

U ciebie to jedno i to samo, nie ma sprawy.

137. Data: 2011-07-01 12:21:58

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-01 07:00, Chiron pisze:

> Ten człowiek poza projekcjami nie wnosi niczego. Przecież to typowa
> projekcja: idiota- to uważa, że inni są głupi. Uważam, że na grupie
> jednmak pełni przydatną rolę: coś jak WC w domu:-)

hehe, a dla madrego wszyscy sa madrzy i glupota nie istnieje, tylko
Prawda, Prostota, Miłość?
Podobnie jak dla zasranca przyda sie kazdy WC?
Kwiko, bierz tego platfusa!

138. Data: 2011-07-01 12:22:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jul 2011 09:10:40 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...] swoje odchody dokładnie zakopują w żwirku w kuwecie, po wyjściu z
> kuwety wycierają łapki o chodniczek [...]

I taki jest koci zwyczaj. Ludzkich ode mnie moje koty nie przejęły, bo nie
było konieczności.

139. Data: 2011-07-01 12:23:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jul 2011 09:15:41 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale oszczedzaja na wodzie i kanalizacji.

Spoko - kuweta jest myta co 2 dzień - zużywam na to spooooro wody z węża
3-)

140. Data: 2011-07-01 12:24:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 Jul 2011 09:19:24 +0200, Piotrek napisał(a):

> ROTFL, Ty to dopiero masz zły charakter!

Qrzy, qrzy - czyli grzebiący...

--
XL
Prawda o GMO:
http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172
,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1Pr
YQPpgy

Szczotka do ustępów do mycia klamki
RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Psychologia poznania - Tomasz Maruszewski - ksiazka do sprzedania
muzyczne dedykacje
Czy Boże Ciało zawsze jest w dzień nieparzysty? ;)