Skóra-choroba?- pytanie

1. Data: 2002-10-18 13:15:47

Temat: Skóra-choroba?- pytanie
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Mam pytanie.Jakieś dwa miesiące temu po obudzeniu stwierdziłam że coś mnie( np
komar) ugryzło w okolicy pępka.Ale moja skóra nie zareagowała "bąblem".
Pojawiły się 2-3 krostki, które uporczywie swędziały.Skóra była troszkę
wysuszona. Po smarowaniu oliwką, zasypywaniu Alantanem (może zupełnie bez
sensu) po około tygodniu wszystko zniknęło.Jakieś dwa dni temu pojawiło się
ponownie. Co to może być. Skóra jest wokół zaczerwieniona ( wielkość monety 2
zl) Nie ma innych dolegliwości prócz swędzenia.
Co to może być?
Pozdrawiam,
Iv

2. Data: 2002-10-19 18:29:49

Temat: Re: Skóra-choroba?- pytanie
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Może jakieś uczulenie. Radzę przjść się do dermatologa.

wyniki badan- co to jest MCHC?
Wyrywanie osemek
Badanie słuchu
Profesin - co to jest?