Skóra wokół paznokci!!

1. Data: 2003-02-27 14:10:05

Temat: Skóra wokół paznokci!!
Od: "gocha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może zna jakiś niedrogi specyfik, którym możnaby smarować skórki,
tak, aby nie były suche i żeby się zadziory nie robiły??
Z góry dzięki za info gocha

1. Data: 2003-02-27 14:30:37

Temat: Re: Skóra wokół paznokci!!
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gocha wrote:

> Czy ktoś może zna jakiś niedrogi specyfik, którym możnaby smarować skórki,
> tak, aby nie były suche i żeby się zadziory nie robiły??

hmmm. ja uzywam kremu do rak, np. kamill. albo vaseline intensive care.
systematycznie stosowany komplementarnie z manicure robionym poprawnie
daje swietne efekty.

xx.

1. Data: 2003-02-27 14:36:36

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gocha:
> Czy ktoś może zna jakiś niedrogi specyfik, którym możnaby smarować skórki,
> tak, aby nie były suche i żeby się zadziory nie robiły??
kiedys uzywalam specjalnego kremu do skorek Avonu, ale efekty
rewelacyjne nie byly, teraz po kazdym umyciu rak smaruje je vaseline
intensive care i nie mam problemow ze skorkami

dri

1. Data: 2003-02-27 18:06:24

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie pomogl krem neutrogena. jest naprawde super!
Użytkownik "gocha" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś może zna jakiś niedrogi specyfik, którym możnaby smarować skórki,
> tak, aby nie były suche i żeby się zadziory nie robiły??
> Z góry dzięki za info gocha

czas i chęci, a w ogóle....
Apropo tłustego czwartku
Re: Kolorowe tusze do rzes
Rzęsy raz jeszcze
Interesuje mnie sprawa olejku rycynowego.